מנהלת הגן המשולב בהוד השרון, ברכה פרנדר, זכתה באות הוקרה משר החינוך

ברכה פרנדר הינה גננת מזה 27 שנה. היא נבחרה כמצטיינת בשל קידומה את התחומים הפדגוגים בגן בד בבד עם עבודתה על הפן האישי-רגשי של כל ילדה וילד. ברכה מגלה בעבודתה יחס חם, אוהב ומכיל ומקדמת כל ילדה וילד על פי יכולותיהם, תוך שימת דגש על למידה דרך משחק, חוויה וחקר. ברכה עובדת מזה כ-9 שנים כמדריכה מחוזית. היא מלווה את גננות העיר בתחומי הפדגוגיה השונים, תומכת בגננות בראשית דרכן, יוצרות קבוצות ללמידה וליווי ועושה עבודתה במסירות ותוך חריצות רבה מעל ומעבר לנדרש. עשייתה מלווה בנועם ובצניעות הראויים להערכה, ובראיה של טובת הילדים וכיבוד הצוותים החינוכיים בעיר.
שר החינוך נפתלי בנט אמר למצטיינים: "אתם הצמרת של מדינת ישראל, נבחרת המחץ שלנו. כשאני מביט בכם אני מתעצם בכוחות האדירים ובאמונה עמוקה בעתיד של מדינת ישראל ושל החברה הישראלית".
מנכל המשרד שמואל אבואב הוסיף : "הערב הוא רגע של גאווה וקורת רוח לחברה שלנו. המורים הוכרו כמצטיינים לא רק על תוחלת הידע והערכים אלא גם על אהבה ונתינה".

 

צילום: עיריית הוד השרון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות