ניוזים חמיםטור דעה

אזהרה דחופה לציבור: היזהרו ממשיכת כספי פנסיה מוקדמת

חשוב לדעת כי אין צורך לשלם לאף גורם עבור משיכת כספי פנסיה - זו זכותכם החוקית. מדובר בניצול ציני של המצב הביטחוני על חשבון עתידכם הכלכלי. עו״ד ניב בוקסבאום, מתכנן פיננסי, בטור כלכלי חשוב

לאור המתיחות הביטחונית בצפון, אנו מזהירים את הציבור מפני חברות המנצלות את המצב ומציעות למשוך את כספי הפנסיה טרם זמנם. זהו מהלך מסוכן העלול לגרום לכם נזק כלכלי חמור: משיכה מוקדמת כרוכה במס גבוה של לפחות 35% מהסכום. לכן אתם תאבדו את הזכות לקבל קצבת פנסיה בעתיד כשתזדקקו לה. אין צורך לשלם לאף גורם עבור משיכת כספי פנסיה – זו זכותכם החוקית. מדובר בניצול ציני של המצב הביטחוני על חשבון עתידכם הכלכלי.

כספי הפנסיה שלכם חיוניים לביטחון הכלכלי העתידי שלכם. אל תיכנעו ללחץ או לפחד. לפני כל החלטה בנושא, התייעצו עם גורם מקצועי מוסמך ואובייקטיבי.
שמרו על כספכם ועל עתידכם.
מומלץ לדווח על כל ניסיון להונות אתכם בנושא זה לרשויות המוסמכות.
ישנן חברות רבות שנוקטות בפעולה הנ"ל כאשר הן שולחות מסרונים שקוראים למשיכת כספי הפנסיה מאחר והן רוצות לגבות תשלום עבור הפעולה.
חשוב מאוד לפני שעושים פעולות נמהרות שיכולות ליצור נזק של עשרות ומאות אלפי שקלים שצריך להתייעץ עם איש מקצוע, כגון סוכן/יועץ פנסיוני.
אנשים עושים סקרי שוק ומתייעצים רבות לגבי רכישות במאות/אלפי שקלים בודדים ודווקא בנושא הפנסיה שהוא קריטי ומשמש כקרש הצלה לאחר הפרישה, רבים מבצעים פעולות פזיזות שיכולות לגרום נזק בלתי הפיך.

כותב הטור: עו״ד ניב בוקסבאום, מתכנן פיננסי. מנכ״ל חברת דור פיננסים. מלווה משקיעים ומשפחות בתחום ניהול הכסף, כדי להמנע מתשלומי מס מיותרים והגדלת ההון.

 

קרדיט צילום: אלבום פרטי

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות