ניוזים חמיםיהוד

ראש עיריית יהוד- מונוסון אירח היום לסיור עירוני את שרת המדע, החדשנות והטכנולוגיה גילה גמליאל

אמנון סעד, ראש עיריית יהוד- מונוסון, אירח היום לסיור בעיר את שרת המדע, החדשנות והטכנולוגיה גילה גמליאל. סעד: ״נעמיק את שיתוף הפעולה המצויין שיש לנו עם משרד המדע, הטכנולוגיה והחדשנות, בדגש על תחומי החינוך והחלל"

 

הבוקר (שלישי, 2/7) התארחה ביהוד-מונוסון שרת המדע, החדשנות והטכנולוגיה, ח"כ גילה גמליאל. במסגרת הביקור שערך עם ראש העיר, אמנון סעד, וצוות משרדה – נפגשה השרה עם הצוותים המקצועיים בעירייה וסיירה במרכז העשיינות העירוני MakeLab.

במרכז זה נחשפו לעבודות המבוצעות על ידי תושבי העיר ואלפי המבקרים, מדי שנה, מכל רחבי הארץ ומהעולם.​​​​​​​​​​​​​​​​

ראש העיר יהוד-מונוסון, אמנון סעד: "יהוד-מונוסון בעלת פוטנציאל גדול מאוד בתחום החלל והטכנולוגיה, הן בשל הקרבה הפיזית לסוכנויות וחברות בתחום. למעשה, חדר הבקרה לכל השיגורים לחלל נמצא כאן, אצלנו. שיתוף הפעולה שיש לנו עם משרד המדע הוא מבין המצוינים שיש לנו מול השלטון המרכזי. נפעל יחד עם השרה וצוות משרדה להעמקת שיתופי הפעולה ולקידום תוכניות משותפות, בדגש על תחומי החינוך והחלל״.

שרת המדע, החדשנות והטכנולוגיה, ח"כ גילה גמליאל: "התרשמתי עמוקות מהפוטנציאל האדיר שיש ליהוד-מונוסון בתחומי החלל והחדשנות. אנו מתכננים להרחיב את שיתופי הפעולה עם העיר ולפתח תוכניות חדשות שיקדמו את המחקר והפיתוח בתחומים אלו״.

 

צילום: עיריית יהוד- מונוסון

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות