ניוזים חמיםחדשות

באר יעקב: טבעת נתקעה על אצבע של אישה, מתנדבי ידידים חילצו את הטבעת מהאצבע בשלום • ״הבעל והאישה נפעמו ממגוון סוגי הסיוע שהארגון מספק בשגרה ובחירום״

בשעת לילה מאוחרת התקבלה קריאה במוקד ידידים שדיווחה על גברת שטבעתהּ נתקעה על אצבעהּ ללא יכולת להוציאהּ, ברחוב דגן בבאר יעקב.

צמרת גבע – מנהלת יומן תיכונים מרכז, ענתה לשיחת החירום במוקד והזעיקה מתנדבים למקום. יעקב בן עוליאל – מנהל סניף באר יעקב, יחד עם אור אהרון כהן, מתנדב הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו לכתובת במהירות. בעדינות ובסבלנות רבה, הם עמלו עד לחילוץ הטבעת מהאצבע בשלום.

יעקב מספר: ״הייתי בדרכי לישון, אך צליל החירום הקפיץ אותי ממיטתי ויצאתי לסייע במהירות. הגעתי יחד עם אור למקום, ומצאנו את האישה עם אצבע נפוחה וכאובה כתוצאה מלחץ שהטבעת הפעילה עליה. בסיוע חולץ הטבעות של הארגון, ביצענו חיתוך של הטבעת במהירות וללא כאב. הבעל והאישה נפעמו ממהירות ההגעה והחילוץ, וגם ממגוון סוגי הסיוע שהארגון מספק בשגרה ובחירום. תחושה נפלאה של עשיית חסד נוסף שממלאת בסיפוק, במיוחד שמדובר במקרה חירום שני שלי באותו היום״.

זקוקים לעזרה? צרו קשר עם מוקד ידידים 1230 ללא כוכבית.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות