ניוזים חמיםחדשות

המשטרה ביצעה בר"ג, גבעתיים ובני ברק מבצע אכיפה גדול נגד עבירות תנועה, בעיקר מצד רוכבי אופניים וקןרקינטים חשמליים. 83 דוחות נרשמו

פעילות אכיפת תנועה נרחבת של שוטרי מרחב דן נגד עבירות תנועה מסכנות חיים בדגש לעבירות המתבצעות על ידי רוכבי מיקרומוביליטי; נרשמו סה"כ 85 דוחות תנועה

 

במסגרת המאבק נגד עבירות מסכנות חיים ועבירות בריונות כביש הגורמות לתאונות דרכים, בוצעה פעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות תנועה בדגש למיקרומוביליטי (אופניים וגלגינוע חשמליים), המהווים חלק ניכר מפגיעות ופציעות של אזרחים ורוכבים.

במהלך הפעילות אתמול, נפרסו שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות בני ברק- רמת גן, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות וביצעו אכיפה בלתי מתפשרת, במטרה לשמור על רוכבי הכלים החשמליים, לצד שמירה על בטחונם של הולכי הרגל על המדרכות הרחבי הערים רמת גן, בני ברק, גבעתיים ויישובי בקעת אונו.

בפעילות של כלל הכוחות נרשמו סה"כ 85 דוחות תנועה.

להלן פירוט חלק מהעבירות שנאכפו:

▪️ 47 דוחות נרשמו בגין עבירות תנועה שבוצעו על ידי רוכבי מיקרומוביליטי כגון אי חבישת קסדה, מעבר באור אדום, שימוש בטלפון הנייד, רכיבה על המדרכה.

▪️ 23 דוחות נרשמו בגין נגד נהגים בגין שימוש בטלפון הנייד בזמן נהיגה, מעבר באור אדום, אי מתן זכות קדימה להולכי רגל ועבירות של רוכבי דו- גלגלי.

▪️ 3 דוחות נרשמו בגין נהגים בלתי מורשים לסוג הרכב ונהיגה בזמן פסילה כולל שימוע וגרירת הרכב.

▪️ 12 דוחות נרשמו בגין חנייה אסורה ואי ציות לתמרורים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך בפעילות מוגברת ונחושה נגד עבירות מסכנות חיים במטרה למנוע תאונות ולהרתיע נהגים מביצוע עבירות תנועה המסכנות את כלל משתמשי הדרך".

 

צילום: דוברות המשטרה

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות