ניוזים חמיםיהוד

״אות ׳כוכב השירות׳ הוענק לחמישה מעובדי עיריית יהוד-מונוסון שבלטו בתרומתם לשיפור השירות לתושב

ועדת הבחירה, בראשות מנכ״ל העירייה עו״ד גיל סימנהויז בחרה חמישה עובדי עירייה, מתוך עשרים ושבעה מועמדים, שהצטיינו בתרומתם במתן שירות לתושבים

 

עיריית יהוד-מונוסון שמחה להכריז על זוכי "כוכב השירות" לחציון הראשון של שנת 2024. ועדת הבחירה, בראשות מנכ״ל העירייה עו״ד גיל סימנהויז, בחרה חמישה עובדים, מתוך עשרים ושבעה מועמדים, שבלטו בתרומתם לארגון.

והזוכים, הם:

1. אוריאן חזות, מאגף השירות לתושב – על מתן מענה מקצועי ואדיב לפניות ציבור, כולל טיפול בנוסעים בתחבורה הציבורית, בכל שעה ובמסירות רבה.

2. ג'ולי דיבקר, מאגף השירות לתושב – עובדת כספרנית, יוזמת ומארגנת פעילויות מגוונות לתושבים, כולל הצגות ילדים ו"שעות סיפור".

3. מעיין גוהר, מאגף הכספים – על ניהול מדויק של בקרה והזנת חשבוניות, מעקב אחר תשלומים לספקים ושמירה על אמון הספקים בעבודה עם הרשות.

4. ספיר אינשפרוך, מאגף הדוברות – בתפקידה כאחראית המדיה מובילה את תחום המדיה הדיגיטלית, כולל ניהול תכני הפייסבוק והאינסטגרם, ויידוע הציבור באמצעות קמפיינים ופרסומים שונים.

5. נופר שמח, מאגף החינוך הנוער והספורט – עובדת כמזכירת מחלקת גנים – על מתן שירות אדיב ומסור, קידום מענה מקוון והטמעת מערכת תשלומים חדשה.

ראש העיר, מר אמנון סעד, מסר: "אני גאה בעובדים המצטיינים שלנו שמוכיחים מחויבות ואיכפתיות לתושבי יהוד-מונוסון. הזוכים הם דוגמה ומופת לשירות איכותי ומסור."

 

צילום: דוברות עיריית יהוד-מונוסון

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות