ניוזים חמיםיהוד

עיריית יהוד-מונוסון השיקה סדרת הרצאות מוצלחת בנושא התחדשות עירונית, אשר פתוחה בחינם לכלל תושבי העיר

ביום שלישי ה-18.6 תחל ביהוד- מונוסון סדרת הרצאות בנושא התחדשות עירונית, ביוזמת העירייה, שתהיה פתוחה לכלל התושבים ללא עלות. אמנון סעד, ראש העיר: ״יהוד-מונוסון ממשיכה להתפתח ולהתחדש, והתושבים מוזמנים להכיר את התהליך מקרוב וללמוד את זכויותיהם השונות במסגרתו

עיריית יהוד-מונוסון השיקה סדרת הרצאות מקיפה לתושבים, המתמקדת בתחום ההתחדשות העירונית. יוזמה זו כוללת הרצאות מרתקות ומפגשים בלתי אמצעיים עם גורמי מקצוע העוסקים באופן ישיר בהתחדשות עירונית.

אמנון סעד, ראש עיריית יהוד-מונוסון, בירך על היוזמה, ואמר: "התחדשות העיר היא חלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח המתמיד שלנו! אני גאה להשיק את סדרת ההרצאות החשובה הזו, אשר תאפשר לתושבות ולתושבי העיר להעמיק את הידע שלהם בתחום ההתחדשות העירונית ולהכיר את האפשרויות הרבות הטמונות בו. אני מזמין את כל התושבים להגיע להרצאות נוספות ולהשתתף בדיונים המתקיימים במסגרתן."

במסגרת סדרת המפגשים, צפויות להתקיים ההרצאות בנושאים הבאים:

ביום שלישי, 18.6.2024 תתקיים הרצאה בנושא: "אנשי המקצוע מטעם בעלי הדירות". מרצה: עו"ד אריאל יוסף, מנהל תחום קהילה במנהלת להתחדשות עירונית (קבוצת "בראשית").

ביום שלישי, 2.7.2024 תתקיים הרצאה בנושא: "היבטים כלכליים ושמאיים בתהליך התחדשות עירונית". מרצה: נועם דניאל דעבול, עו"ד ומומחה לכלכלה אורבנית.

ביום שלישי, 16.7.2024 תתקיים הרצאה בנושא: "הליכי תכנון ובנייה: תב"ע, היתר בנייה, ומה שביניהם". מרצים: אדר' דקל אביסדריס, אדריכל העיר, ואינג' אפי טננבאום, מנהל תחום תכנון במינהלת להתחדשות עירונית.

ביום שלישי 30.7.2024 תתקיים הרצאה בנושא: "הליווי המשפטי", מרצה: עו"ד דנה קניאק, ממשרד עו"ד שרקון, בן-עמי, אשר ושות'.

כלל תושבי יהוד-מונוסון מוזמנים להשתתף בסדרת ההרצאות ולהכיר מקרוב את התהליכים וההיבטים השונים של התחדשות עירונית.

 

צילום: עיריית יהוד-מונוסון

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות