ניוזים חמיםחדשותבריאות

סיור הנהלת כללית חושף הישגים מרשימים במרפאות כפר קאסם

ד"ר יעל רייכנברג, מנהלת מחוז דן-פתח תקווה בכללית, סיכמה את הביקור: "המרפאות בכפר קאסם מהוות מודל למצוינות רפואית ושירותית. הצוותים כאן מציגים רמה יוצאת דופן של מסירות, מקצועיות וחדשנות"

בשבוע שעבר ערכה הנהלת מחוז דן פ"ת כללית סיור במרפאות כפר קאסם, במהלכו התרשמה מההישגים המקצועיים והשירותיים של הצוותים. ד"ר יעל רייכנברג, מנהלת מחוז דן-פתח תקווה בכללית, סיכמה את הביקור: "המרפאות בכפר קאסם מהוות מודל למצוינות רפואית ושירותית. הצוותים כאן מציגים רמה יוצאת דופן של מסירות, מקצועיות וחדשנות. ראינו כיצד שילוב של עבודת צוות מלוכדת, מוטיבציה גבוהה ומחויבות למטופל מניב תוצאות מרשימות – הן במדדים הרפואיים והן באיכות הטיפול. ההישגים של המרפאות הללו אינם רק מספרים; הם משקפים שיפור אמיתי בבריאות ובאיכות החיים של תושבי כפר קאסם. אני גאה בצוותים שלנו ובדרך שבה הם מגשימים את חזון כללית להובלה ברפואה איכותית ומתקדמת."

במהלך הסיור הוצג פרויקט "השירות במרכז", המתמקד בהגברת השימוש באפליקציית כללית בקרב המטופלים. ד"ר רייכנברג הוסיפה: "זהו צעד משמעותי קדימה. הגברת השימוש באפליקציה לא רק מייעלת את השירות, אלא גם מעצימה את המטופלים ומאפשרת להם לשלוט בניהול הבריאות שלהם באופן עצמאי. זו דוגמה מצוינת לאיך טכנולוגיה יכולה לשפר את חווית המטופל ולקדם רפואה מונעת."

כללית ממשיכה בתנופת פיתוח והרחבת השירותים בכפר קאסם, עם תכנית להקמת מגה מרכז בריאות חדשני בקרוב. המרכז, שישתרע על פני למעלה מ-1000 מ"ר, יכלול מרכז בריאות האישה, מרכז בריאות הילד ומרכז רפואה יועצת. המרכז החדש יציע מגוון רחב של שירותים רפואיים מתקדמים, ויהווה מוקד מצוינות רפואית עבור תושבי כפר קאסם והאזור כולו.

סיור הנהלת כללית בכפר קאסם. צילום דוברות כללית
סיור הנהלת כללית בכפר קאסם. צילום דוברות כללית
סיור הנהלת כללית בכפר קאסם. צילום דוברות כללית
סיור הנהלת כללית בכפר קאסם. צילום דוברות כללית
[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות