ניוזים חמיםחינוךיהוד

אריה ברנע, איש חינוך ותיק ומוערך, נבחר כמנהל החדש לתיכון מקיף יהוד

אריה ברנע, איש חינוך אשר שימש מנהל לבתי ספר מהמובילים בארץ בשנים האחרונות, נבחר כמנהל החדש של תיכון מקיף יהוד החל משנת הלימודים הקרובה (תשפ״ה)

 

אריה ברנע, איש חינוך בעל ותק של עשרות שנים בתחום, נבחר לנהל את תיכון מקיף יהוד החל משנת הלימודים הקרובה (תשפ״ה).

ברנע, איש חינוך אשר שימש מנהל לבתי ספר מהמובילים בארץ בשנים האחרונות, ניהל בין היתר את הגימנסיה הרצליה, ביה״ס דנמרק בירושלים, תיכון באר טוביה, וקרית החינוך בעמק חפר. בנוסף, עסק ברנע בשלל פעילויות ציבוריות מגוונות, ובהן ניהול עמותת ״עמך״ – המטפלת ברווחתם של ניצולי שואה בישראל.

*אמנון סעד, ראש עיריית יהוד-מונוסון*, מברך על המינוי: ״תיכון מקיף יהוד הוא בית לאלפי תלמידים בבקעת אונו, מעירנו ומחוצה לה, וככזה – אנו שמחים שאריה ברנע ינהל אותו, עם ניסיון ארוך בשנים בתחום החינוך והניהול. בהצלחה לאריה ולכל תלמידות ותלמידי המקיף לקראת שנת הלימודים שבפתח״.

 

צילום: עיריית יהוד- מונוסון

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות