ניוזים חמיםחדשות

ארגון זק"א זכה לקבלת התואר היוקרתי וזאת בזכות הפעילות של אלפי המתנדבים מאז הטבח הנורא בשבת שמחת תורה, בטקס המרגש מטעם אוניברסיטת אריאל בשומרון ציינו לשבח פעילות הקודש של מתנדבי הארגון

מאות בכירים ואישי ציבור לקחו חלק באירוע רב רושם שנערך היום (רביעי) מטעם אוניברסיטת אריאל בשומרון, במסגרתו הם העניקו את תואר ד"ר לשם כבוד לארגון זק"א

הענקת התואר היוקרתי אשר הוענקה לידי הרב אייל משיח עבור אלפי מתנדבי הארגון, מגיעה לאור העובדה אשר מאז יום הטבח הנורא בשבת שמחת תורה, יצאו אלפי מתנדבי הארגון במסירות נפש של ממש וחרפו את נפשם למען כבוד החיים והמתים באשר הם.

פעילות הקודש הזו הוכיחה כי ארגון זק"א הוא גוף חיוני וחשוב מאין כמוה במדינה, וכי המתנדבים המסורים ימסרו את נפשם בכדי להביא לקבורה בכבוד הראוי גם תחת אש תופת וסכנה ממשית.

בטקס המרגש הוענק התואר לארגון זק"א, לקול תשואות מאות המשתתפים כאשר כולם מעלים על נס את קידוש השם שעשו אלפי מתנדבי הארגון מאז יום הטבח הנורא בשבת שמחת תורה.

הרב אייל משיח הודה לאוניברסיטה ואמר כי, "זה בהחלט יום מרגש. אני עומד כאן כשליח הארגון וגאה באלפי המתנדבים המסורים אשר מחרפים את נפשם יום ולילה למען כבוד החיים והמתים. התואר הזה בהחלט מגיע להם".

מנכ"ל ארגון זק"א, דובי ויסנשטרן אמר כי, "אני מודה לאוניברסיטת אריאל בשומרון אשר הצדיעו היום לעוז הלאומי. מתנדבי זק"א הוכיחו כי מסורים בלב ונפש למען כל משימה אשר תושת עליהם. אני מברך את מאות המתנדבים על קבלת התואר ומקווה לימים שקטים ורגועים יותר. היום הזה, יותר מתמיד מוכיח כי הארגון מוביל את נושא האחדות בעם וכי העשייה של אלפי המתנדבים מאחדת את כולנו ומורידה את המחיצות בין הציבורים השונים במדינה. עם ישראל חי".

צילום: יעקב נחומי
[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות