ניוזים חמיםמקומיבת ים

שיא באחוז בני הנוער בבת-ים אשר בחרו לצאת לשנה קדם צה"לית

עלייה גדולה באחוז בני הנוער שיוצאים לש"ש: השבוע התקיים יום הוקרה מיוחד לתלמידי כתה י"ב אשר בחרו לצאת לשנה קדם צה״לית במכינה או בשנת שירות, לאחר שהשנה נשבר שיא במספר המבקשים לצאת לשנה קדם צה"לית: בין היתר יצטרפו הנערים למכינת לכיש, נחשון, שחר רבין וירוחם ולשנות שירות דרך הצופים, קצ"ב ועוד

ראש העיר צביקה ברוט: "אני מברך על ההישג של בני הנוער שלנו, שמנו לעצמנו כמטרת על להגדיל את מספר בני הנוער היוצאים לשנת שירות שעשויה להוות הזדמנות ומקפצה בהרבה תחומים"

האירוע התקיים במעמד מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי יריב ומנהל מחלקת הנוער בבת-ים אורן מיכאלי, חילקו תעודות ושי מיוחד עם נועה וניקול, רכזות תחום קד״צ בתוכנית ממריאים.

עיריית בת-ים שמה לעצמה מטרת על לקדם ולהוביל בני נוער ליציאה למסלולי ש"ש ומכינות, וזאת באמצעות מנהלת "ממריאים" הפועלת בעיר.

בתכנית "ממריאים" שמים דגש על התהליך האישי והתרומה הרבה שיש ביציאה למסלולים אלו, כיוון שמסלול קדם צבאי מהווה הזדמנות שיכולה לשנות את חיי הנוער ולתת להם מקפצה להצלחה בחיים. דרך תכנית זו, בני הנוער לומדים להציב מטרות ויעדים,

להתמודד עם אתגרים וקשיים ולחוות תהליך אישי של העצמה ואחריות אישית, תוך ליווי מקצועי מלא ובסביבת חברים בשכבת גילו. בסיום המסלול ולפני הגיוס לצה"ל נפתחות בפניהם אפשרויות רבות כגון: שיבוץ בתפקידים משמעותיים בצבא, הכנה מעולה לראיונות עבודה, נקודות זכות, פיתוח עצמי ועוד.

נועה אעידן רכזת שנת שירות ומכינות במנהלת ממריאים בירכה על ההישג: "זו זכות גדולה לרכז תחום ולהעלות מודעות לשנה בלתי נשכחת, אני אישית בוגרת מסלול נח״ל ועשיתי שנת שירות בבת-ים וזו הייתה השנה המשמעותית בחיי!"

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות