ניוזים חמיםבריאות

כללית מקימה מרכז בריאות הכולל שירותי רפואה מתקדמים בכפר קאסם

כללית פותחת מגה מרכז רפואי בכפר קאסם. ד"ר יעל רייכנברג, מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית "הקמת מגה מרכז רפואי בכפר קאסם מסמנת פריצת דרך משמעותית בשירותי הבריאות באזור. אנו מביאים לתושבים את חזית הרפואה - משלבים תשתיות מתקדמות, טכנולוגיות פורצות דרך, וצוות מומחים מהשורה הראשונה"

כללית מכריזה על הקמת מרכז בריאות חדשני בכפר קאסם, הצפוי להיפתח בקרוב. המתחם, שישתרע על פני יותר מ-1000 מ"ר, יכלול מרכז בריאות אישה, מכון להתפתחות הילד ומרכז לרפואה יועצת.

לרגל ההכרזה, ראש העיר כפר קאסם, מר היתם טאהא, ערך סיור במבנה המיועד "ההשקעה הכבירה של כללית בעירנו מרשימה ביותר," אמר ראש העיר. "המרכז החדש יהפוך את כפר קאסם למעצמת בריאות אזורית, ואנו מודים לכללית על ההזדמנות הזו."

כללית פותחת מרכז בריאות חדשני בכפר קאסם. ד"ר יעל רייכנברג, מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, מסרה: "הקמת מגה מרכז רפואי בכפר קאסם מסמנת פריצת דרך משמעותית בשירותי הבריאות באזור. אנו מביאים לתושבים את חזית הרפואה – משלבים תשתיות מתקדמות, טכנולוגיות פורצות דרך, וצוות מומחים מהשורה הראשונה. מרכז זה אינו רק מבנה; הוא בשורה לעתיד בריא יותר, לטיפול מותאם אישית, ולהעצמת שירותי הרפואה בקהילה. אנו בכללית מחויבים להוביל מהפכה בבריאות תוך הטמעת חדשנות ויזמות רפואית, ומרכז זה הוא עדות חיה לחזון שלנו – להביא רפואה מצוינת וחדשנית לכל בית בישראל."

המרכז החדש יצטרף למערך המרפאות הקיים של כללית בכפר קאסם, ויציע שירותים מתקדמים בתחומי בריאות האישה, התפתחות הילד ורפואה יועצת. הוא צפוי לשרת את תושבי כפר קאסם והסביבה, ולהוות מודל לשילוב של צוותים מקצועיים ומסורים, יחד עם תהליכי רפואה מתקדמים וחדשניים בקהילה.

מרכז בריאות חדש של כללית בכפר קאסם. צילום דוברות כללית
מרכז בריאות חדש של כללית בכפר קאסם. צילום דוברות כללית
מרכז בריאות חדש של כללית בכפר קאסם. צילום דוברות כללית
[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות