ניוזים חמיםיהוד

ראש עיריית יהוד- מונוסון, אמנון סעד, מברך על ההתקדמות בתוכנית פינוי-בינוי במתחם הרחובות אשכנזי והעצמאות: "תהליך המבשר את חידוש העיר הוותיקה"

התחדשות עירונית ביהוד-מונוסון: מתחם המגורים המתוכנן להיבנות בכניסה המזרחית של העיר יוצא לשיווק מטעם חברת "אאורה", עם הגרלת 100 דירות בהנחה לתושבות ותושבי העיר

 

פרויקט פינוי בינוי במתחם הרחוב אשכנזי והעצמאות ביהוד- מונוסון יוצא לשיווק עם הגרלת 100 דירות ראשונות בהנחה לתושבי העיר. הפרויקט יביא להריסה של 114 יחידות דיור הקיימות בו, ובמקומו ייבנו שישה בניינים מפוארים בני 13-14 קומות המכילים 444 יחידות דיור, כ- 1580 מ"ר שטחי מסחר ו- 910 מ"ר מבני ציבור.

אמנון סעד, ראש עיריית יהוד-מונוסון, מברך: "התחדשות עירונית היא חלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח המתמיד שלנו. מאז היבחרי, אני חותר לקידום מהיר של כול המתחמים להתחדשות עירונית בעיר תוך קיום שיתוף פעולה מלא עם רשות מקרקעי ישראל ועם היזמים".

ראש העיר עמד על התועלות הציבוריות החשובות של התחדשות עירוינת, והוסיף: "באמצעות פינוי-בינוי נוכל להבטיח המשך התפתחות וצמיחה של בנות ובני הדור הצעיר בעיר, בבניינים המעוצבים בסטנדרטים גבוהים ומבטיחים בטיחות וקיום רמת חיים גבוהה".

עם היציאה לשיווק הפרוייקט יזמה "אאורה", בשיתוף עם עיריית יהוד-מונוסון, הגרלה של 100 דירות בנות 3 חדרים במחיר מופחת לתושבי העיר – שתתקיים ביום 19.7.2024. ההרשמה להגרלה תחל היום, 23.6.2024, ותסתיים בתאריך 16.7.2024.

הפרויקט המובל על ידי חברת "אאורה" מציע סביבת מגורים איכותית, מודרנית ומתקדמת עם דגש על קיימות. בין היתר, מתוכננים שטחים ציבוריים פתוחים, גינות קהילתיות ומערכת תחבורה ציבורית משודרגת שתשפר את הנגישות לאזורי תעסוקה ומרכזי חינוך.

 

 

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות