ניוזים חמיםיהוד

1083 יחידות דיור חדשות ביהוד-מונוסון: הופקדה התוכנית למתחם בן צבי-כצנלסון

הופקדה התוכנית להתחדשות עירונית ביהוד-מונוסון, שכוללת בניית 1,083 יחידות דיור – שמתוכן 192 יח"ד קטנות, ובנוסף 1,200 מ״ר עבור שטחי מסחר, כ-14,000 מ״ר עבור מבני ציבור וכ-2.6 דונם אשר יוקדשו לשטחי ציבור פתוח המתוכננים במרכז המתחם. אמנון סעד, ראש העיר יהוד-מונוסון: ״שמח על כי הרוח החדשה שאותה אני מוביל מול הרשוית מציגה תוצאות חיוביות ומהירות״

 

התכנית להתחדשות עירונית במסגרתה יתקיים פינוי-בינוי במתחם בן-צבי–כצנלסון ביהוד-מונוסון יוצאת לדרך.

הוועדה המחוזית מרכז הפקידה את התוכנית, המבוצעת על ידי החברה ICR, בשיתוף פעולה מלא של עיריית יהוד-מונוסון.

התוכנית כוללת בניית 1,083 יחידות דיור, מתוכן 192 יח"ד קטנות (בגודל של 55 מ"ר) ובנוסף 1,200 מ״ר עבור שטחי מסחר, כ-14,000 מ״ר עבור מבני ציבור ותוספת של כ-2.6 דונם אשר יוקדשו לשטח ציבורי פתוח המתוכנן במרכז המתחם.

התכנית ממוקמת בצומת הרחובות כצנלסון ומוהליבר, כאשר רחוב כצנלסון עתיד להוות ציר רוחב משמעותי בעיר, ויתחבר מזרחה עד לכביש 40, וזאת כחלק מהקמת שכונת "מגשימים" החדשה.

אמנון סעד, ראש העיר יהוד-מונוסון: "מאז כניסתי לתפקיד הצבתי בראש סדר העדיפויות העירוני את קידום התוכניות להתחדשות עירונית. זאת, בכדי להבטיח את איכות החיים של התושבים, בעיר מתחדשת ומתקדמת.

הפרויקט המדובר במתחם בן צבי-כצנלסון הוא תוצאה של השקעה וחשיבה מרובות, שנועדו לתת מענה הן בהיבט התחבורתי והן בהיבט של בניה חדשנית בסטנדרטים גבוהים המבטיחים איכות חיים ובטיחות.

בתהליך, יצרנו חיבורים ושיחות עומק על מנת להרחיב את שיתופי הפעולה עם הגורמים הרלוונטיים – אני שמח שהגישה שאותה אני מוביל תורמת להתנעה במהירות של הפרויקט ובכך מבטיחה את הישארות הדור הצעיר בעיר".

מורדי שבת, מנכ"ל ICR: "חברת ICR מאמינה בעיר יהוד שנמצאת בתנופת בנייה והתחדשות, ומושכת אליה אוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית. החברה תקדם במתחם הקמת 894 יח"ד מתוכן 622 יח"ד לשיווק, בתמהיל מגוון של דירות".

המינהלת להתחדשות עירונית יהוד-מונוסון: ״הפקדת התכנית היא אבן דרך משמעותית בתהליך, והיא נעשית תוך שיח משותף ורציף עם נציגות הדיירים ועם ICR״.

שמעון בונפיל, סגן ראש העיר ומחזיק תיק ההתחדשות העירונית: ״אני שמח על שת"פ מלא של היזמים והדיירים והרשות המקומית. ככה מתקדמים מהר ובטוח בהתחדשות עירונית. ראוי לשבח את צוותי העירייה המקצועיים, שעובדים לקדם את הפרויקט הזה ואת יתר הפרויקטים בעיר. אני מקבל גיבוי מלא מראש העיר וככה פועלים במקצועיות ומתקדמים".

 

הדמייה: אלכס לובימוב

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות