ניוזים חמיםחדשות

בית המשפט המחוזי בתל אביב פסק: דיון תקציב עיריית רמת גן יושב למועצת העיר, בעקבות התנהלות ראש העיר

בעקבות עתירה דחופה של סיעת רמת-גן בראשות ליעד אילני, שהגישו ד״ר מתן גוטמן ועו״ד ניר פרידמן, כנגד התנהלותו הכוחנית של ראש העירייה שאמה בישיבת התקציב האחרונה. המליץ כבוד השופט, מאור מבית המשפט המחוזי תל אביב, כי הדיון על תקציב העירייה לשנת 2024 יושב למועצת העיר

 

היום נדונה בבית המשפט המחוזי עתירה דחופה של סיעת רמת-גן בראשות ליעד אילני, שהגישו ד״ר מתן גוטמן ועו״ד ניר פרידמן, כנגד התנהלותו הכוחנית של ראש העירייה שאמה בישיבת התקציב האחרונה.

לאור המלצת כבוד השופט מאור מבית המשפט המחוזי תל אביב, הדיון על תקציב העירייה לשנת 2024 יושב למועצת העיר, וזאת לאחר שבמהלך הדיון הובהר שבישיבת התקציב בחודש מאי, כרמל שאמה נהג בניגוד לחוק והשתיק בבורטליות תוך שניות ספורות את סיעת האופוזיציה רמת-גן שלנו בראשות ליעד אילני.

בית המשפט ביקר בדיון את התנהלותו של שאמה ופסק הוצאות לטובת אילני וסיעתו בסך 10,000 שקל בתוספת מע"מ כחוק.

ד"ר עו"ד מתן גוטמן ועו"ד ניר פרידמן המייצגים את סיעת רמת-גן שלנו מסרו: "פעם נוספת שהתנהלותו הבלתי חוקית של ראש העירייה שאמה מגיעה לבית המשפט ובית המשפט אומר את דברו באופן נחרץ וברור כי ראש העירייה הפר את החוק וניצל לרעה את כוחו השלטוני. לא בכדי כבוד השופט מאור עמד בדיון על החשיבות הרבה של אופוזיציה עירונית במשטר דמוקרטי תקין ומצער שפעם אחר פעם, אנו נזקקים לבית המשפט שיגן על זכויות המיעוט של חברי האופוזיציה בעיריית רמת-גן, מפני הדורסנות והפרת החוק של ראש העירייה".

ליעד אילני מסר בתגובה: "בימים הקרובים אפנה לוועדה לחיוב אישי במשרד הפנים, על מנת שזו תחייב את כרמל שאמה להחזיר לקופת העירייה מכיסו האישי את כלל ההוצאות בסך עשרות אלפי שקלים שנפסקו כנגד העירייה ושאמה בשלל העתירות בהן ניצחנו. לא ייתכן שתושבי רמת-גן יצטרכו לשלם מכיסם עבור התנהלותו העבריינית הסדרתית".

 

צילום: ניוזים ישראל

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות