ניוזים חמיםתרבותיהוד

יהוד-מונוסון יוצאת לחופש הגדול עם אירועי קיץ לכל הגילאים

עם היציאה היום לחופש הגדול, עיריית יהוד- מונוסון הכינה מגוון רחב של אירועים ופעילויות לכל הגילאים במהלך הקיץ. ראש העיר, אמנון סעד, מזמין את כלל התושבים והתושבות לאירועי הקיץ ביהוד-מונוסון: ״למען חיזוק החוסן הקהילתי שלנו״

 

עיריית יהוד-מונוסון מזמינה את תושבות ותושבי העיר להשתתף באירועי הקיץ המגוונים שייערכו בעיר במהלך החודשים יולי ואוגוסט.

ראש העיר, אמנון סעד, מזמין את כלל התושבות והתושבים להצטרף לאירועי הקיץ: "אנו גאים להציע לתושבי יהוד-מונוסון שלל פעילויות קיץ מגוונות ומהנות. המטרה שלנו היא לחזק את הקהילה ולייצר חוסן חברתי וקהילתי מקסימאלי, ברקע למלחמה שעדיין נמשכת. אני מזמין את כל התושבים לבוא ולהשתתף באירועים המיוחדים שהכנו עבורכם, ומודה לכלל הגורמים בעירייה שעמלו כדי להוציא לפועל תכנית קיץ עשירה כל כך״.

האירועים נועדו למגוון נרחב של גילאים ואוכלוסיות, ויכללו פעילויות מהנות ואטרקטיביות לילדים, לנוער ולתושבים הוותיקים.

היכונו לאירוע פתיחת הקיץ, שיתקיים ביום שלישי (9/7) עם כוכב הילדים האהוב קוגומלו. האירוע יתקיים במתחם האירועים העירוני החל מהשעה 16:30 ויכלול הופעות, מתפנחים רטובים, דוכני מזון ופעילויות לכל המשפחה.

״רביעי הצגה – בחינם!!״: החל מיום רביעי ה-17 ביולי, ומדי יום רביעי בשבוע, תתקיימנה הצגות לכל המשפחה. ההצגות תחלנה בשעה 17:30 ויהיו פתוחות לקהל הרחב ללא תשלום.

פעילויות לנוער NightMode: נקיים פעילויות מגוונות לנוער במהלך חודשי הקיץ, הכוללות סדנאות, הופעות ואירועים חברתיים בנוסף יתקיימו הופעות של חן מזרחי, אבי אברומי ואיזי .

הוותיקים בפרונט: פעילויות לתושבים ותיקים: בימי שלישי, ייערכו מגוון פעילויות חברתיות לתושבים הוותיקים, התעמלות בוקר בגן אקולהומה, פעילות ספורטיבית בגינה ועוד מגוון של פעילויות במהלך הקיץ.

להלן חוברת האירועים, המופיעה גם באתר העירייה: https://did.li/unGaa

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות