ניוזים חמיםתרבותיהוד

חודש הגאווה ביהוד-מונוסון: אתמול התקיים הפנינג גאווה ססגוני למשפחות בגינת אוקלוהומה

אתמול, בהפנינג צבעוני ומרגש למשפחות הגיעו לשיאם אירועי חודש הגאווה ביהוד-מונוסון. עשרות הורים וילדיהם, השתתפו בהפנינג במסגרתו התקיימו מופע והפעלה ייחודית לכל הגילאים

 

אירועי חודש הגאווה ביהוד-מונוסון הגיעו אמש לשיא, עת קיימה העירייה אירוע חגיגי ומרגש למשפחות בגינת אוקלהומה. באירוע השתתפו עשרות הורים וילדיהם, שנהנו מהפנינג צבעוני ומרגש, המסמל תמיכה בזכויות הגאווה והשוויון ובמסגרתו התקיימו מופע והפעלה ייחודית לכל הגילאים. כבדו בנוכחותם ראש העיר, אמנון סעד, סגן ראש העיר יוסי חזן, המשנה לראש העיר יובב גוניקמן, וכן ח"כ יוראי להב-הרצנו, המשמש כיו"ר השדולה הגאה בכנסת.

ראש העיר יהוד-מונוסון, אמנון סעד, אמר: "יהוד-מונוסון יוצאת באמירה מאוד ברורה, לפיה לכל אחד זכאי לחיות לפי צו מצפונו ובחירות מוחלטת, גם ביחס להעדפתו המינית. לכולם יש מקום בעירנו – בהרמוניה ובאחדות. התרגשתי ביחד עם עשרות המשתתפים והמשתתפות בהפנינג למשפחות, ומודה לח"כ יוראי להב הרצנו, יו"ר השדולה הגאה בכנסת, על תמיכתו באירוע ביחד עם סגניי".

חבר-הכנסת יוראי להב-הרצנו הוסיף: "הפנינג הגאווה למשפחות מהווה דוגמה חיה לשותפות קהילתית. אני גאה לשתף פעולה עם עיריית יהוד מונוסון במסע זה לקידום שוויון וגאווה בכל תחום החיים."

בתוך כך, יצוין שהודות לשיתוף פעולה ייחודי עם המשרד לשוויון חברתי, פועל בעיר מנהל תחום להט״ב, שאחראי על תכלול נושא הלהט״ב ברשות, לרבות קידום הכשרות לגופים שונים בעיר, פיתוח קהילה מקומית, קיום אירועי תרבות לקהילה הגאה, ביצוע מפגשים של הקהילה המקומית והקהילה הגאה ועוד.

הציבור מוזמן להתעדכן באירועי הגאווה המתקיימים בעיר, המופיעים באתר העירייה וכן בעמוד הפייסבוק העירוני.

 

צילום: עיריית יהוד-מונוסון

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות