מצטיינים בין לאומיים הישר מכפר סבא

במסגרת זו, התלמידים הציגו בדוכן תוצרים ישראליים. התלמידים מרחבי תבל התכבדו בדוכן הישראלי ב"במבה", וב"שקדי מרק". התלמידים למדו את חבריהם לרקוד "הורה". בנוסף התקיים לסיום התחרות נשף, בו ניתן ביטוי לעובדה, שמוזיקה וריקוד משותפים לילדי כל העולם, ולעובדה שבאמצעות מוזיקה ושמחה נשברים מחסומים פוליטיים ותרבותיים רבים.
"גביע המלומדים העולמי" הוא שמה של תחרות אקדמית בין לאומית המיועדת לקבוצות תלמידים, וכיום משתתפות במסגרת התחרות יותר מחמישים מדינות, ביניהן גם ישראל. התחרות נוסדה בשנת 2006 בידי בחור צעיר בשם דניאל ברדיצ'בסקי, יהודי מלוס אנג'לס. התחרות גדלה במהלך השנים הן בפופולריות שלה, והן בהכרתה העולמית, והיא עתידה להפוך ולהיות לתחרות האקדמית המובחרת בעולם. סמלה של התחרות היא חיית האלפקה, המאופיינת במזג נוח.
מטרת התחרות היא "יצירת קהילה בינלאומית של משכילים ומנהיגים עתידיים". לצד התחרות שבו, מדגיש "גביע המלומדים העולמי" גם את הצד החברתי, ומתמקד בהבאת תלמידים שונים מתרבויות שונות לדיון משותף בנושאים, בעיות ורעיונות המתקשרים להווה ולעתיד. התלמידים נבחנים במיומנויות של כתיבה טעונית, ידע רחב במגוון נושאים, דיבור בציבור- "דיבייט". המדליות ניתנות על הישגים אישיים והישגים קבוצתיים של שיתוף פעולה.
מנהלת בית הספר ליאורה גונן מסרה "אני וכל צוות ביה"ס גאים בתלמידינו ובהישגים המרשימים אליהם הגיעו. אני מברכת את מימי, רכזת המחוננים, על הכנסת היוזמה המאתגרת לבית הספר ואת חיה, רכזת מקצוע האנגלית , על ההובלה המקצועית וההשקעה הרבה שנעשתה בדרך יצירתית, חדשנית ובחוות יצירה בהכנת התלמידים לתחרות. חוויה נפלאה זו תלווה את התלמידים כמזכרת נפלאה מחטיבת שרת".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות