1 ביולי – זה המועד החדש לפרסום השיבוץ לגנים

יתרה מזאת, לאחר קבלת מצבת ילדי העיר לשנת הלימודים תשע"ט ממשרד הפנים נמצאו הורים רבים שטרם רשמו את ילדיהם לגנים, ועל כן בוצע איתור המשפחות באופן ייזום באמצעות מחלקת גני הילדים. מדובר על שירות נוסף וחשוב שניתן להורי הילדים בעיר, ועל מנת לאפשר לכולם להירשם בזמן ולגנים בהם הם מעוניינים.

חשוב לציין כי השירותים המצוינים לעיל מציגים את המהפך במחלקת גני הילדים, ומאפשרת שירות טוב ואיכותי יותר להורים. כל אלה נועדו להיטיב עם ההורים ולהביא לשיבוץ הטוב ביותר לכל ילד וילד במערכת החינוך. נוסיף כי בימים אלה עמלה מחלקת גני הילדים על שיבוץ הילדים ועושה זאת באופן מקצועי, תוך שהיא לוקחת בחשבון פרמטרים רבים, ביניהם: אזורי הרישום, שיבוץ אחים תאומים, איזון מגדרי וגילאי ועוד.

אביבה מורדקוביץ, מנהלת מחלקת גני הילדים, ציינה: "עשינו מהפך השנה. כל מטרתנו היא לאפשר ליותר ויותר הורים לקבל את הבקשות שלהם, ועל כן אנו מעריכים את מועד פרסום השיבוץ לגנים. אנו נמצאים בקשר שוטף עם ועד הורי גני הילדים, ומובילים לשירות איכותי יותר להורים".

 

צילום אילוסטרציה: יוסי אלתרמן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות