מחר בחינת הבגרות במתמטיקה. כ-200,000 תלמידים צפויים לגשת לבחינת הבגרות

תוכנית המתמטיקה כללה השנה:

  • פתיחה מגמות חדשות ל-5 יח"ל מתמטיקה, בבתי ספר שבהם לא לימדו קודם מתמטיקה ברמה של 5 יח"ל.
  • הקצאת כ-3,000 שעות לימוד לטובת תגבור ולמידה בקבוצות קטנות.
  • חונכות וירטואלית: 5,250 תלמידים נעזרו בחונכות ווירטואלית.
  • שיעורים פרטיים, חינם ברשת: הרישום מעיד על 943 תלמידים ב-3 יחידות, 1298 תלמידים ב-4 יחידות, ו-2,304 תלמידים ב-5 יחידות.
  • הרצאות של מהנדסים: מאות סדנאות והרצאות של מהנדסים מהתעשייה והיי-טק הגיעו לבתי הספר במטרה ועודדו את התלמידים ללימודים מוגברים במתמטיקה.
  • תיכון וירטואלי: 350 תלמידים, משתתפי התיכון הווירטואלי, ייבחנו ברמת 5 יח"ל.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "מהפכת המתמטיקה היא כבר עובדה קיימת. ביישובי הדרום, בצפון, בירושלים ובמרכז. בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית. בכל שכבות האוכלוסייה, ובמקומות שבהם מעולם לא נבחנו בעבר ברמת 5 יחידות לימוד. כדי לסייע לתלמידים, אנו מבצעים פעולות תומכות, כמו שיעורים פרטיים חינמיים, מרתונים לימודיים, ותמיכה מקצועית מסביב לשעון. אני רוצה לאחל הצלחה לתלמידי ישראל, ולברך את מערכת החינוך על היערכות מקיפה ומוקפדת. בהצלחה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות