מסיימים מחצית עם ערך מוסף: בחטיבת "עלומים" התקיים יום חלוקת תעודות בהפנינג חגיגי עם הרצאות בנושאים מגוונים

בבית הספר שולחים תודה גדולה להורים שתרמו מזמנם על מנת לאפשר לתלמידים ליהנות מעולמות ידע מרתקים ומגוונים: מיכל צפיר שהרצתה בנושא ניהול חיינו באופן יצירתי, יואב צפיר שסיפר על האירוויזיון, עמיר פרומן שלימד על טיפול בפחדים, בר שרון על השתלטות הדיגיטל, יעקב אילון על התקשורת בעולם המחר, ענת עוז על חסכון וצריכה אצל בני נוער, שרונה שדיברה על אחריות פלילית, הדר בן שוע על עבודת המשטרה, איל פרל על איירון מן, ליאת גיבור space il, ליאור כספי- "המנצח", עופר פלדמן – ,מה העניינים בונים בניינים", טלי לאור כלפון על עובדות מעניינות, גלית דננברג – התנהלות פיננסית חכמה, עמית שגיא – שיווק ויזמות, איל סנדרוביץ – אדריכלות, דני בן יאיר שוק ההון, אליאב בר דוד  ביטקוין, יובל קלתי- "רק אני והמשך שלי" וקרן יודביץ שהרצתה על אנטיביוטיקה.

מנהלת חטיבת הביניים "עלומים", אנדי קליסקי הוסיפה: "תודה מיוחדת שלוחה לכל המורים ולצוות על מחצית נפלאה, מלאה עשייה משמעותית. תודה לאסתי רחמים רכזת חברתית ולחלי על ארגון יום חגיגי ומוצלח. תודה להנהגת ההורים בהובלת אילת שי על ארגון ארוחות בוקר חגיגיות לכל הכיתות. כעת התלמידים בדרכם הביתה עם תעודות המשקפות את התהליכים והעבודה שנעשתה במהלך המחצית. צוות ’עלומים’ מודה מכל הלב לכל מי שנרתם וסייע ביום הזה ומאחל לכולם מחצית שנייה מוצלחת".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות