שבוע גלישה בטוחה במוסדות החינוך. מלמדים איך לשים גבול בווטסאפ ואינסטגרם

לצד מערך השיעור, מעמיד המשרד פעילויות רבות נוספות לתלמידי היסודי והחטיבה העליונה, שכוללות: שיעורי כישורי חיים בנושא גבולות ברשת, מערך שיעורים בנושא אבטחת מידע וסייבר, מפגשים מקוונים עם מומחים בתחום, תכנים ופעילויות בשיתוף תלמידים, הורים וצוותי חינוך.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב מסר: "בשבוע זה, שבוע גלישה בטוחה במערכת החינוך, אנו יוצאים במסר ברור – גם ברשת יש גבולות. לקראת השבוע זה, יצאנו בשורה של פעילויות חדשות ומערכי שיעור ייעודיים, במטרה לחדד בקרב התלמידים את זיהויים של גבולות השיח ברשת, ולספק בידיהם כלים נוספים להתמודדות עם מצבים בהם הגבולות נחצים. הגברת המוגנות ברשת היא מיעדיה הבולטים של מערכת החינוך, ובכוונתנו להמשיך ולפעול למיגור תופעות האלימות ברשת, ולציוד התלמידים בכישורי החיים הנדרשים להתמודדות עם אתגרי המרחב המקוון".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות