בריאותישר ולעניין

להגשים את החלום: השיטה החדשנית לעיצוב הישבן המושלם בשבילך

מרפאות רופאים מוסקונה. עיצוב ישבן

קיימים מספר סוגי ישבן, אנחנו נתמקד בארבעה עיקריים. אז איזה יש לך ואיזה טיפול יתאים בכדי להגיע לצורה בה את חושקת?

4 סוגי ישבן: איזה יש לך ואיזה טיפול יתאים בכדי להגיע לצורה בה את חושקת

פתרונות לישבן המושלם: מרובע, וי, עגול או לב הפוך- הטיפולים של מרפאות מוסקונה כוללים את אבחון הצורה בדרך להגשמת החלום שלך

פתרונות לישבן המושלם: קיימות צורות רבות של ישבנים אולם ניתן לסווגן לארבע צורות עיקריות. על מנת להגיע לישבן חטוב ומושלם חשוב לאבחן תחילה איזה צורת ישבן יש לך משום שאולי אין לך את הצורה שהיית רוצה כיום אולם ידיעה איזה צורה יש לך תוכל לעזור לך לדעת מה לעשות ואיזה טיפול יתאים בכדי להגיע לצורה בה את חושקת.

1 ישבן בצורת מרובע:

ישבן מרובע או ישבן בצורת H נוצר כאשר עצמות האגן והירכיים נמצאים באותו הקו. ישבן זה מזכיר ישבן  גברי, המראה המרובע יוצר מראה שטוח. לצורה זו יש מעט שומן במותניים דבר המקשה על עיצובו.

פתרון: הזרקה ממוקדת לאזורי המותניים והירכיים ליצירת מראה עגלגל ויפה.

2 ישבן בצורת V:

ישבן בצורת V נפוץ יותר אצל נשים מבוגרות יותר ואצל נשים בעלות כתפיים רחבות וירכיים צרים מאוד, המותניים קטנים מהירכיים. לצורה זו יש מלאות במותניים ובחלק העליון של הישבן אבל הולך ונהיה צר בגודל ובצורה כלפי החלק התחתון של הישבן. הישבן גדול יותר מהמותניים, מה שיוצר אשליה של ישבן כבד יותר ממה שהוא באמת.

פתרון: הזרקה להוספת נפח באזור הירכיים העליונות כדי לייצר מראה אסתטי ויפה בין המותניים לירכיים.

  1. ישבן עגול:

צורה נוספת הנחשבת מאוד נחשקת הוא הישבן העגול. זהו ישבן מלא ויחסית גבוה. ישבן זה מלא באופן שווה לכל הכיוונים ולכן נראה עגול. יחס המותניים אל הירכיים בצורה זו שווה ויש לו מראה מלא מאוד. ישבן עגול יותר קל לעצב מאשר צורות אחרות אולם לפעמים יכול להיות בלתי פרופורציונאלי וגדול משמעותית משאר הגוף.

פתרון: הרמת הישבן העגול הוא המפתח להחזרת פרופורציה לגוף. זאת ניתן להשיג על ידי מילוי מבוקר של הישבן עם דגש על החלק העליון.

  1. ישבן בצורת לב הפוך ידוע גם כישבן בצורת A:

מרבית האנשים מאמינים כי זהו הישבן הכי אטרקטיבי ונשי. הוא ישבן עגול אולם הקימור כלפי הירכיים והוא מלא יותר בחלק התחתון והחלק העליון יותר צר. לנשים עם צורת ישבן זו יש קו מותניים קטן ההולך ומתרחב כלפי מטה מה שיוצר צורה של האות A  או לב הפוך. ישבן בצורה זו יותר קל לעצב ולשפר מאשר צורות אחרות.

פתרון: הוספת נפח פרופורציונאלית והדגשת קווי המתאר הקיימים של העכוז.

מרפאות ד"ר רוני מוסקונה – ניתוחים פלסטיים וטיפולי אסתטיקה, טיפולים משלימים, הזרקות והקרן להגשמת חלומות

למוקד קביעת תורים: 03-7442828 

www.moscona.co.il

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות