ניוזים חמיםחדשותבריאות

תושבים רבים מיד בנימין והסביבה הגיעו לתרום דם לזכרו של הראל מסעוד ז"ל

ההתרמה בוצעה ע"י צוותי בנק הדם של מד"א בסניף כללית ביישוב

לפני כשבועיים, במהלך יום השנה להרצחו של הראל מסעוד ז"ל בפיגוע בעלי, התקיימה ביד בנימין התרמת דם לעילוי נשמתו. את ההתרמה יזמה משפחת מסעוד בשיתוף פעולה עם בנק הדם של מד"א ובביצוע צוותי בנק הדם של מד"א במרפאת כללית ביישוב. למבצע ההרתמה הגיעו תושבים רבים מיישובי מועצה אזורית נחל שורק והסביבה ובסיומה גוייסו עשרות מנות דם שישמשו לפעילות חירום בריאותית בשעות הצורך.

מרים מונסה מנהלת האדמיניסטרטיבית של מרפאת כללית יד בנימין: "זו היתה זכות עבורנו לקחת חלק בהתרמת הדם. כשקיבלתי את הבקשה לערוך את ההתרמה במרפאה שלנו הרגשתי שזו שליחות עבורי ואני שמחה שהצלחנו יחד לבצע את הפעילות למען הקהילה שלנו ולמען בריאות הציבור".

שי רייכנר ראש מועצה אזורית נחל שורק: "הכאב על אובדנו של הראל ז"ל עדין מוחשי וקרוב. אחרי השנה האחרונה שבה ספגנו כעם וקהילה, אבדות רבות ורבים מתושבינו, כולל גיל מסעוד אביו של הראל, גוייסו ללחימה והתנדבו בדרכים שונות למען הצלחת העם, ברור לנו שאין דבר ראוי מלהנציח גם את זכרו של הראל בנתינה ע"י תרומת דם ואני שמח שרבים כל כך מתושבינו לקחו חלק בתרומה החשובה.

***בשיתוף עם הכללית

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות