ניוזים חמיםחדשותערד

גבר כבן 50 נהרג בתאונת עבודה במפעל סמוך לערד | מתנדבי זק"א טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים

התקבל דיווח במוקד זק"א 1220 על גבר כבן 50 שטבע בבור אשפה במהלך עבודתו במפעלים שבמועצה האזורית תמר, סמוך לערד. צוותי מד"א נאלצו לאשר את מותו

מתנדבי זק"א מרחב נגב – צוות ערד הוזעקו לטפל בכבוד המת, באיסוף הממצאים ובניקוי אמבולנס מד"א מהממצאים.

משה קווס מפקד זק"א ערד, וסער שחורי, מתנדב זק"א צוות ערד, אמרו:
"מדובר בגבר בשנות ה־50 לחייו שעבד במפעל סמוך לערד. חבריו לעבודה איתרו אותו בתוך בור אשפה והזעיקו את כוחות ההצלה. צוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה, והוא פונה תוך כדי המשך ניסיונות ההחייאה, אך במהלך הפינוי נאלצו הפראמדיקים לאשר את מותו. חברנו לצוותי מד"א, ולאחר שטיפלנו בכבוד המת ובאיסוף כלל הממצאים, נסענו לנקות את אמבולנס מד"א מהממצאים."

Error, group does not exist! Check your syntax! (ID: 6)
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: [email protected]

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות