
שוטרים שהוזעקו למקום פגשו את הקורבן, אשר מסרה כי בעת שהלכה ברחוב, הגיעו לעברה שני חשודים רכובים על אופניים חשמליים, חטפו את תיקה ונמלטו מהמקום.
מיד עם קבלת הדיווח פתחו שוטרי תחנת אשקלון בפעולות חקירה וסריקות נרחבות באזור. זמן קצר לאחר מכן, איתרו שוטרי הסיור שני חשודים התואמים את תיאור החשודים כשהם רכובים על אופניים חשמליים, עצרו אותם והעבירו אותם לחקירה בתחנת המשטרה.
במהלך הפעילות אותר התיק שנגנב והושב לבעליו.
משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובתגובה מהירה נגד עברייני רכוש ואלימות, במטרה לשמור על ביטחון הציבור ולהביא את המעורבים לדין.





























































































