חדשותבריאותאשדוד

דפיברילטור חדש הושק ע"י הורי הילדה תמר טורפיאשוילי ז"ל שנפטרה מהתקף לב בזמן אזעקת צבע אדום באשדוד

באיחוד הצלה סניף אשדוד השיקו מינילנס חדש, אופניים חשמליים ושני דפיברילטורים חדשים.

ביום רביעי 29.11.2023 התקיים במסעדת ויצמן באשדוד ארוחת ערב למתנדבים שנתרמה ע"י האיש הנדיב מר מרדכי מילץ.

במעמד ערב זה הגיעו אברהם ומננה טורפיאשוילי הורי הילדה תמר בת ה-9 ז"ל שנפטרה מדם לב לאחר שנבהלה מאזעקת צבע אדום שהייתה בעיר אשדוד בעיצומה של מלחמת "חרבות ברזל". הילדה התמוטטה בביתה ומתנדבי איחוד הצלה אברהם פורגס ויהודה מילר שהגיעו למקום ביצעו בה פעולות החייאה והיא פונתה לבית החולים שם לצערנו נפטרה לאחר שבוע ימים, המשפחה תרמה דפיברילטור לעילוי נשמתה והעניקה אותו למתנדב יהודה מילר.

דפיברילטור נוסף נתרם לרפואת הילד רועי ממן (בן איילת) שחלה ל"ע במחלה הארורה ובמעמד ערב זה זכה הילד להעניק את הדפיברילטור למתנדב איחוד הצלה נווה כהן שיציל חיים באמצעותו וזאת ההזדמנות לאחל לו רפואה שלמה, אביו של הילד נעדר מערב זה עקב הימצאותו בשיעור בקורס חובשים של איחוד הצלה ויצטרף לארגון בקרוב.

רכב המינילנס החשמלי הושק ויחל לפעול החל מהערב ע"י צוותי הרפואה של איחוד הצלה באשדוד ויתן מענה רפואי מהיר, המינילנס מצויד בכל הציוד הרפואי המלא ויכיל שני אנשי צוות שיהיו בכוננות באמצעותו ויעניקו טיפול רפואי ראשוני מהיר עד הגעת אמבולנס לפינוי.

אופניים חשמליים חדשים הושקו והוענקו למתנדב חיים גוטסמן, כאמור האופניים החשמליים מצוידים גם הם בכל הציוד הרפואי ויכולותיו להגיע במהירות בין השכונות לכל אירוע חירום רפואי בסביבתו.

עוד נכחו בערב זה סמנכ"ל מתנדבים ותפעול באיחוד הצלה לייזר היימן, מנהל אגף מתנדבים צביקה רובין, מנהל אגף פיתוח אריאל בן דוד, שי יסקול אגף גיוס משאבים.

אברהם טורפיאשוילי אב הילדה תמר ז"ל אמר: "הגעתי לכאן הערב להוקיר תודה למתנדבי איחוד הצלה, לצערי עד שאתה לא נחשף לזה בעצמך לא ניתן להבין את קמת העשייה וההקרבה, בזכות המאמצים שלכם זכינו בשבוע נוסף לצד תמר ושאבנו כוחות לעמוד יל הרגליים, אני יעשה כל שביכולתי להתרים מכשירי דפיברילטור נוספים ולהעלות את המודעות למכיר המציל חיים הזה, תודה רבה לכם".

הנדיב מר מרדכי מילץ מארה"ב אמר: "הייתי כאן במהלך המלחמה ונחשפתי לפעילות החשובה שאתם מתנדבי איחוד הצלה עושים וזה פשוט לא יאמן, אני מודה לכם בשם כל היהודים בסביבתי בארה"ב ומחזק אתכם".

לייזר היימן סמנכ"ל תפעול ומתנדבים באיחוד הצלה אמר: "כולנו כאן היום להודות לכם מתנדבים יקרים על כל העשיה שלכם, ולתורמים הנדיבים שכאן שאתם חלק מהצלת חיים לכל דבר ועניין."

דניאל בוקובזה ראש סניף אשדוד: "בעיצומה של מלחמה אנו נפגשים כאן הערב במעמד הזה ומודים לכם מתנדבים ותורמים יקרים, הפעילות שלכם לא ברורה מאליו וראויה להוקרה רבה".

דוברות איחוד הצלה
דוברות איחוד הצלה
דוברות איחוד הצלה
דוברות איחוד הצלה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות