תרבות

המועצה האזורית תמר ומשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי השלימו את הקמתו של הפארק החינמי הראשון שהוקם בישראל עבור המפונים

- הפארק נפתח ביום רביעי, 29.11, ט"ז כסלו בעין בוקק שבמועצה האזורית תמר, בסמוך לטיילת מול מלון נבו

המועצה האזורית תמר ומשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי השלימו את הקמתו של הפארק הראשון שהוקם באופן ייעודי למשפחות המפונות. פארק 'תמר בלב' הוקם בעקבות ניתוח צורכי המפונים המתארחים במועצה והצורך שעלה ממנו בהפעלת מתחם חוויתי שיוציא משפחות מהמלונות וירכז תחתיו פעילויות מותאמות גיל – מהגיל הרך ועד גיל הזהב.

הכניסה לפארק ללא עלות והוא יכלול פעילויות ספורטיביות, הפעלות לילדים, אטרקציות לכל המשפחה, הופעות, קולנוע תחת כיפת השמים ומתחם ייעודי לנוער. במסגרת המתחם יופעלו אירועי שיא כמו הופעות, סרטים, סדנאות וכדומה, בהתאם לתוכנית שבועית שתפורסם.

פארק 'תמר בלב' הסמוך לטיילת עין בוקק הצפונית יפעל בימים ג'-ה' בשעות 16:00-23:00, ביום שישי בשעות 10:00-16:00 ובשבת בשעות 11:00-23:00.

יצחק וסרלאוף, שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי: "תמיכה במשפחות מפונים וברשויות קולטות, היא מהראשונות בסדר העדיפויות של משרדינו. במסגרת מחויבות זו, אנו שמחים להשיק עם שותפינו במועצה האזורית תמר מתחם חוויתי חדש שיאפשר לכ- 13 אלף התושבים שנקלטו במועצה לזכות במעט רגעי הפוגה רגשית ולקחת חלק במגוון אטרקציות לכל המשפחה, הפעלות לילדים, מתחמי נינג'ה, קולנוע תחת כיפת השמים ועוד. נמשיך לעבוד יחד עם ראשי הרשויות המצוינים בשטח ולהעמיד לרשותם מענים ממשלתיים מהירים, ממוקדים ותכליתיים".

ראש המועצה האזורית תמר ים המלח ניר ונגר: "לאחר שטיפלנו בכל הצרכים היומיומיים והמיידיים של אלפי המפונים, זיהינו את הצורך של משפחות נוער וקהילות לצאת מהמלון למשהו קצת אחר, טיפולי וחוויתי. אני מודה למשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי שנרתם לעניין וביחד הקמנו תוך זמן קצר את פארק תמר בלב שיאפשר קיומן של אטרקציות והופעות
בהיקפים גדולים יותר באוויר הפתוח. המועצה בשיתוף עובדיה ותושביה תמשיך לארח ולתמוך במפונים ולעשות ככל שיידרש למענם".

קרדיט תמונות: מועצה אזורית תמר
קרדיט תמונות: מועצה אזורית תמר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות