ניוזים חמיםתרבות

הילה הררי, ‘היללי’, כוכבת הילדים: “צריך להיות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסא כשרוצים לעבור את התקופה הזו”

שובו של עולם התרבות לא נראה באופק, לצערנו, אבל תקווה עדיין יש. כוכבת הילדים שמחכה בכיליון עיניים לחזור ולהופיע מול הקהל שהיא כה אוהבת, מצאה דרך ייחודית להגיע אל הילדים

עולם התרבות חדל לפעול לפני כמעט שנה, עדיין לא חזר לעבוד וכרגע הסוף לצערנו לא נראה באופק. אמנים רבים מחפשים כיצד להגיע לקהל שלהם שצמא לתרבות ולהופעות שלהם, כשכוכבי עולם הילדים המבוקשים והאהובים מבקשים בכל דרך להתחבר לקהל המעריץ אותם. הילה הררי, זמרת וכוכבת ילדים שמחזיקה במופע המצליח 'היללי', עמלה במשך חודשים על רעיון ייחודי שגם יחבר אותה לעולם הילדים בתקופה בה אין הופעות וגם יעזור לילדים לעבור את תקופת הקורונה בצורה נעימה יותר וכעת היא יצאה עם מוצר מדליק לילדים וגם להורים האמת, 'ערכת ההיגיינה של היללי'.

הילה, מתי ואיך עלה הרעיון להפיק את הערכה הייחודית שלך?

פורים אשתקד, הייתי בעיצומו של מופע הילדים החדש של היללי, היו מופעים סגורים עם קשרי תרבות וגם מופע שירי אהבה שהיה אמור לעלות באפריל בליווי נגנים, ואז הגיעה הקורונה… המשכתי בהפעלות מוסיקליות בגני הילדים עד שגם זה הופסק. החלטתי להוציא מוצר חדש למכירה ברשת, ברוח התקופה, מדובר על ערכת היגיינה של היללי, עליה עבדנו במשך חודשיים על עיצוב המוצר וייצור המוצר כאן בארץ!!!!! חשוב לי להדגיש שהמוצר מיוצר כחול לבן וגם באישור משרד הבריאות. הערכה יצרה לי תעסוקה בתקופה הזו, שהיא תקופה מאתגרת ומורכבת. ביום בהיר אחד אלפי אנשים נשארים ללא פרנסה- מפעילי חוגים, זמרים, שחקנים, אנשי סאונד, תאורנים ועוד…. צריך להיות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסא כשרוצים לעבור את התקופה הזו. בנוסף לזה, גם הילדים בבית – הבנות שלי בזום כל יום עד 14:00 עם כל מה שמשתמע מכך….

הילה הררי. אלבום פרטיהילה הררי. אלבום פרטי

איפה ניתן להשיג את הערכה?

ניתן לרכוש אותה ברשת חנויות לינוי אומנויות וגם ברשת בלינק לרכישה דרך ביט. נוצר בדרך גם שיתוף פעולה עם סלקום t.v והם פרסמו את הערכה בעמוד האינטרנט שלהם ובדף הפייסבוק שלהם וזה שימח אותי מאוד. זוהי ערכת היגיינה ייחודית שאפשר לקחת לכל מקום כולל לגן או לבית ספר ויש בה: תרחיץ לניקוי ידיים (300 מל ) , 20 מגבונים לניקוי ידיים וניקוי משטחים , סט מדבקות צבעוניות של היללי.

יש תכנונים קדימה?  

החיסונים זוהי נקודת אור גדולה, אבל לדעתי המופעים לא יחזרו לפני הקיץ. אני אופטימית שנחזור לפעילות כמו לפני הקורונה ויש לי לא מעט תוכניות להמשך. אני מאחלת לעצמי ולכולם בריאות איתנה, פרנסה טובה ולדעת להעריך את הרגעים הקטנים והטובים בחיים.

לפרטים ורכישת הערכה>> https://bit.ly/3liDdOu

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות