ניוזים חמיםחדשות

הפעלת סוכן סמוי חשפה רשת של סוחרי סמים ונשק שפעלה מקריית מלאכי והפיצה סמים לכל האזור. 8 אנשים נעצרו

בתום חקירה סמויה שבמהלכה הופעל סוכן משטרתי, חשפה משטרת ישראל רשת אספקת סמים מסוכנים שפעלה באזור קרית מלאכי והישובים סביבה - 8 חשודים נעצרו לחקירה

 

משטרת ישראל פעם אחר פעם מצליחה לחדור את מנגנוני האבטחה של רשת 'הטלגראס', ולהחדיר לתוכה שוטרים סמויים שמתחברים למעגל אספקת הסמים המסוכנים, רוכשים אותם ולבסוף מביאים לקטיעת שרשרת האספקה ע"י מעצר החשודים.

במהלך החודשיים האחרונים הפעילה משטרת קרית מלאכי שוטר שפעל כסוכן סמוי, והצליח להתחבר לעבריינים הפועלים ברשת אספקת סמים בגזרת התחנה.

במהלך הפעילות הסמויה, הצליח הסוכן לבצע כ 15 רכישות סמים באלפי שקלים, ולאסוף ראיות וממצאים נגד החשודים שהגיעו מרחבי הארץ על מנת להפיץ את הסמים באזור קרית מלאכי והישובים הסמוכים.

בראשית השבוע, עם מתן האות והמעבר לחקירה גלויה, פשטו כוחות המשטרה על בתיהם של 8 חשודים (19-30) בסחר בסמים ברחבי הארץ, בהם נתפסו אלפי שקלים שעפ"י החשד מקורם בסחר, קליעי תחמושת, סמים מסוכנים מכשירים ניידים ו 17 כרטיסי סים שעל פי החשד יועדו לטשטש את עקבותיהם.

מעצרם של 5 חשודים הוארך אמש עד לתאריך 13.1, ו 3 נוספים יובאו היום בפני בית המשפט.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות