תרבותניוזים חמים ברשת

זמר הפופ הרומנטי- אלרואי, בשיר אהבה חדש ‘עד אלייך’

שיר על אהבה שלא מומשה בתיכון, תחושת החמצה ופספוס הזדמנות שהייתה

אלרואי, 21, מגיע אלינו מהשכונות הקשות של ניו יורק. בילדותו היה מוקף שם בפשע ואלימות. כשהיה בן 12 עלה עם הוריו ואחיו לארץ. גר כיום ביישוב ‘חשמונאים’. שיריו שכתב עם אחיו באים ממקום של כעס, הרבה תסכול וכאב נפשי. הוא מעיד על עצמו שזה למה קשה לו מאוד במערכות יחסים. בד בבד עם החיים הלא פשוטים, המוסיקה הייתה תמיד שם מהפופ האמריקאי והמוסיקה השחורה וt, כל זה מביא איתו כיום למבחן הקהל הישראלי.

אלרואי: “השיר ‘עד אלייך’ נכתב ממקום של כאב וגעגוע למישהי שהייתי מאוהב בה בתקופת התיכון ולא אשכח אף פעם, כי היא הייתה האהבה הראשונה שלי. בהתחלה לא ידעתי את זה אבל ברגע שראיתי אותה הרגשתי משהו שלא הרגשתי אף פעם, למדנו להכיר אחד את השנייה והיה רגש הדדי אבל אף פעם לא אמרתי לה איך באמת אני מרגיש כלפיה והיא לא אמרה גם כן, עד היום אפילו וזה אחד הדברים שאני הכי מתחרט עליהם מהעבר שלי כי רק אחרי כל זה מצאתי את עצמי יושב מול הפסנתר ופשוט כותב את מה שעלה לי בראש ומה שהרגשתי באותה תקופה ואם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור אז הייתי רץ עד אליה כמו משוגע רק לנסות “לתפוס” עוד טיפה קטנה מהזמן. כי הייתה לנו היסטוריה וחבל שזרקתי הכול לפח.”

ביוטיוב השיר מתקרב ל400 אלף צפיות ובטיקטוק הגיע אלרואי במצטבר בסרטונים שלו ל2-  מיליון צפיות !!!

את השיר ‘עד אלייך’ עיבד המפיק המוסיקלי, בוסקילז, שלאחרונה להיט הנוער שהפיק ‘דינה’ נכנס לסדרה הבריטית הידועה ”Strike back בערוץ סקיי.

אלרואי |  עד אלייך

מילים: אלרואי אגם ועמנואל אגם  |  לחן: אלרואי אגם ועמנואל אגם

עיבוד והפקה מוזיקלית: BUSKILAZ

ז’אנר: פופ

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות