ניוזים חמיםחדשותניוזים חמים ברשת

שדרת הנשמות הטהורות: מני אסייג, תסריטאי ויוצר הסדרה המצליחה ‘שנות השמונים’, פעיל למען הקהילה בצורות רבות ומגוונות ומפעיל קבוצת ווטסאפ של פעילים למען נזקקים

בן הזקונים במשפחה החמה והמחבקת הפך עם השנים ליוצר מוכשר ודמות משפיעה, שעושה יחד עם קבוצת חברים גדולה, טוב על הלב והבטן לנזקקים רבים

שדרת הנשמות הטהורות: בכל יום בשבוע הקרוב נציג בפניכם נשמה טובה אחת שעושה הרבה למען אחרים והופכת את העולם למקום שטוב ונעים יותר לחיות בו.

קבלו את מני אסייג, תסריטאי ויוצר הסדרה המצליחה 'שנות השמונים' . פעיל למען הקהילה בצורות רבות ומגוונות ומפעיל קבוצת ווטסאפ של פעילים למען נזקקים.

הבית:

נולדתי בשנת 70 לתוך משפחה ברוכת ילדים כבן הזקונים השמיני. משפחה בת 5 אחים ו3 אחיות. המון המון חום, חיבוק, אהבה וערבות הדדית. המון מסורת וחיבור חזק למקורות ולשורשים היהודיים. המון כיבוד אב ואם. המון המון אוכל ובישולים טובים אבל מעט מאוד צעצועים ופינוקים. פיצינו את עצמנו במשחקי חבר׳ה המוניים ובניית צעצועים בעצמנו, כולל קורקינט. התרגשות עצומה מכל דבר חדש והערכה אדירה לכל דבר בעל ערך. הילדים של היום לא יודעים מה הם הפסידו.

 

הפעילות החברתית:

הפעילות החברתית שלי מגוונת ברוך השם: לפני כ5 שנים הקמתי קבוצת ווטסאפ עם אנשים נפלאים שכל ייעודה הוא סיוע למשפחות נזקקות וארגון אירועים/שמחות יש מאין למשפחות מעוטות יכולת. במסלול עצמאי עסקתי לאורך שנים בארגון מופעי התרמה שסייעו למימון טיפול רפואי ללא מעט אנשים.

המקרה שנגע ללב:

מקרה שנגע לליבי במיוחד היה בר מצווה שארגנו לילד אוטיסט בן למשפחה קשת יום. השגנו הכל יש מאין, החל מהמועדון, התקליטן, הצלם, האוכל, הקינוחים, הקישוטים ועוד ועוד. בנוסף לקחנו אותו לביקור אצל שחקני מכסי חיפה שפינקו אותו והצטלמו איתו. והאירוע היה עצום ומרגש!!!!

 

הגענו למצב הזה כי:

הקורונה גרמה למשבר הכלכלי אולי הגדול במאה השנה האחרונות, ובלי ספק, ולמרות שפיכת הכסף הממשלתי, זה השפיע על מספר המשפחות שנזקקות לסיוע מגורמים פרטיים. אנחנו לא מחפשים אשמים ועסוקים בסיוע לכל פושט יד. השם יתברך איתנו.

 

מי שאחראי על הכל:

כפי שמופיע בספר דברים שאני מחובר אליו: ״כי לא יחדל אביון בארץ״. זה סוג של מציאות שקיימת מאז ומעולם, וגם במדינות רווחה ידועות, אין מצב שלא יהיו עניים שיזדקקו לסיוע מגורם פרטי, ולכן בספר דברים אנחנו מצוווים לסייע בכל כוחנו לעניים ולנזקקים תמיד ובכל מצב.

מועדים לשמחה!

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות