בריאותחינוךניוזים חמים ברשת

בעקבות גילוי תלמידה חולה מאומתת, בבית ספר "אופיר" באילת, לא יתקיימו מחר לימודים

בעקבות גילוי תלמידה חולה, בבית ספר "אופיר" באילת לא יתקיימו מחר לימודים. המורים והתלמידים ששהו במחיצתה, נשלחו לבידוד בן שבועיים

עיריית אילת הודיעה כי בבית ספר "אופיר" לא יתקיימו מחר (ד') לימודים על רקע מקרה קורונה של תלמידה, שאומת בבית הספר.

תלמידי הכיתה בה אומתה החולה ושתי המורות ייכנסו לבידוד מניעתי בן שבועיים. מבדיקה ראשונית עולה כי התלמידה, שאומתה כחולה הגיעה לבית הספר ביום 8.6.20 לשעתיים ומאז לא הגיעה לבית הספר. אי לכך תלמידי הכיתה , שתי המורות והמזכירה ייכנסו לבידוד מניעתי בן שבועיים, שיסתיים ביום 22.6.20.

נכון לרגע זה כל התלמידים והמורות מרגישים טוב. היום ומחר הם יעברו בדיקות לנגיף. בנוסף, בעצה אחת עם משרד הבריאות, משרד החינוך ומינהל שח"ק בעירייה, לא יתקיימו מחר (ד') לימודים בבית הספר עד לסיום החקירה האפידמיולוגית. הלמידה תתקיים מרחוק.

הודעה נמסרה על ידי מנהלת בית הספר – ארן דולב, לכל התלמידים והוריהם. הודעה נוספת הועברה לכל מנהלי בתי הספר ולפורום ההורים העירוני.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות