ניוזים חמיםחדשותחינוךמשפט

צו סגירה למעון "דיסני" באשקלון, בו נעצרה הגננת אמיליה אוסטרובסקי בחשד למספר רב של התעללויות בפעוטות במקום

בית המשפט הוציא צו סגירה למעון היום "דיסני" באשקלון, לאחר שנמצא כי אחת הגננות, אמיליה אוסטרובסקי בת ה-71, התעללה בפעוטות במעון. נאסר על בעלת המעון לפתוח מעון בכל מקום אחר

בית משפט השלום בבאר שבע נתן צו הפסקה שיפוטי למשך שנה למעון "דיסני" באשקלון. זאת לאחר שהפרקליטות הגישה נגד גננת במעון, אמיליה אוסטרובסקי בת ה-71, כתב אישום בגין ריבוי עבירות של התעללות בקטין או חסר ישע ותקיפה.

הבקשה למתן צו ההפסקה הוגשה נגד מנהלת המעון, קרינה ניימן, עליה ייאסר להפעיל מעון לפעוטות בכל כתובת אחרת, גם למספר מצומצם של ילדים. באשר להליך הפלילי בעניינה של מנהלת המעון טרם התקבלה החלטה סופית.

"אין זה מן הראוי כי מטפלות, ובפרט מנהלות, שאפשרו למציאות כזו להתרחש תחת אפן, תוך שנהנות מ'חוסר ידיעה', יוכלו לשוב ולטפל בפעוטות שאינם יכולים להגן על עצמם ושאינם בשלים דיים להבחין בין טוב לרע", כך נכתב בבקשת המדינה למתן הצו.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות