ניוזים חמיםחדשותבריאות

"כללית" מתרחבת באשדוד וחונכת את "מרפאת הכיכר" ברובע ג' בעיר

שירותי בריאות "כללית" ממשיכים לפתוח עוד מרפאות ברחבי אשדןד, כשאתמול נחנכה במעמד ראש העיר 'מרפאת הכיכר', ברובע ג'. המרפאה תעניק מגוון רחב של כלל שירותי הרפואה הנדרשים: רפואת משפחה, ילדים, בדיקות מעבדה, סיעוד ועוד

 

אתמול יום שני (14.3) נערך אירוע הפתיחה של מרפאת כללית החדשה, 'מרפאת הכיכר', ברובע ג' בנוכחות הנהלת מחוז מרכז כללית, אישי ציבור ורבני העיר אשדוד במעמד קביעת המזוזות.

המרפאה החדשה שמתפרסת על שטח של כ-260 מ"ר ממוקמת ברחוב חנה סנש 1, אשדוד (קומה 2) ותעניק מגוון רחב של כלל שירותי הרפואה הנדרשים: רפואת משפחה, ילדים, בדיקות מעבדה, סיעוד ועוד.

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז כללית: "אנחנו שמחים לפתוח היום את המרפאה החדשה עם צוות רפואי מקצועי ומנוסה שיפעל לקידום בריאותם של תושבי השכונה. פתיחת המרפאה החדשה ברובע ג' מצטרפת לפריסת המרפאות הרחבה ולתנופת הפיתוח של כללית בעיר אשדוד. אנו נמשיך לפעול כל העת כדי לתת מענה מותאם ונגיש לצרכים הרפואיים של לקוחותינו"

ד"ר יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד: "אנו שמחים ומברכים על הרחבת פעילות כללית בעיר. אני אישית מברך על שיתוף פעולה והיענות של הנהלת מחוז מרכז לפיתוח שירותי רפואה למען תושבי אשדוד. אנו רואים חשיבות רבה בהרחבת השירות ברובע ג׳ ומודים לכם על העשייה הענפה גם באזורים נוספים בעיר."

 

צילום: דוברות כללית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות