ניוזים חמיםחדשותחינוך

בעקבות ההפגנה עם דגלי פלסטין באונ' ב"ש, ראש העיר דנילוביץ' תוקף את נשיא בן גוריון: "היום אני מתבייש! אל לך להפגין רפיסות. למדינת ישראל יש רק דגל אחד!"

סערה בעקבות ההפגנה עם מאות דגלי פלסטין, שאוניברסיטת באר שבע מאפשרת את קיומה בשטחה. סטודנטים יהודיים טוענים: "האוניברסיטה מונעת מיהודים להגיע להפגנת הנגד עם דגלי ישראל". ובינתיים ראש העיר דנילוביץ' תוקף את נשיא האוניברסיטה

מאות תלמידים ערבים ובדואים הניפו דגלי פלסטין היום בצהריים בשטח אוניברסיטת בן גוריון לציון יום הנכבה שחל לפני כשבוע. מנגדם התייצבו מספר סטודנטים ישראלים עם דגלי ישראל. אלא שחלקם טוענים כי הנהלת האוניברסיטה מנעה מאחרים להצטרף להפגנת הנגד עם דגלי ישראל.

לפני זמן קצר שיגר ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', מכתב חריף לנשיא האוניברסיטה, פרופ' דניאל חיימוביץ', וכתב שהוא מתבייש בהפגנה שהאוניברסיטה מאפשרת את קיומה בשטחה: "דגלי פלסטין מונפים בגאווה. אוניברסיטת בן גוריון היא חלק מבאר שבע וממדינת ישראל, אל לה לשדר רפיסות ואסור לה להסכים לכך. חייבת להיות לך אמירה ברורה בנושא. למדינת ישראל יש אך ורק דגל אחד ואין בלתו. היכן הימים שבהם האוניברסיטה אסרה פעילות פוליטית, בטח הפגנה בוטה ומתריסה כנגד מדינת ישראל? עוד קו אדום נחצה היום. המנהיגות הברורה שלנו חייבת לבוא לידי ביטוי, בלי גמגומים. אני חייב לומר לך – אני מתבייש".

 

צילום: רשת פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות