ניוזים חמיםחדשותמשפט

נהג בן 66 מאילת פגע בקלנועית בה ישבו בני זוג קשישים שנזרקו לכביש וברח מהמקום, כשהוא שיכור לחלוטין

משה מזרחי, תושב אילת, בילה בחוף, השתכר ועלה על הרכב כשהוא שיכור. בנסיעה פגע בזוג שידב על קלנועית, במקום להזעיק עזרה, ברח מהמקום

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע כתב אישום נגד נהג בן 66 מאילת, המייחס לו ביצוע עבירות של הפקרה לאחר פגיעה, נהיגה בשכרות ונהיגה ברשלנות וגרימת תאונה עם חבלה של ממש.
על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד ואדים סיגל, הנאשם משה מזרחי, נהג בתאריך 02/10/21 לביתו באילת, בהיותו שיכור, לאחר שבילה בחוף הים ושתה משקאות אלכוהוליים. תוך כדי הנסיעה, התנגש הנאשם בקולנועית החונה בה ישבו בני זוג, אשר כתוצאה מהתאונה, נזרקו מהקולנועית ונחבלו.

מיד לאחר התאונה, נמלט הנאשם מהמקום בנסיעה רציפה ברכבו, עד שהגיע לביתו. הנאשם נעצר בעקבות פעולות לאיתורו שבוצעו על ידי המשטרה.

בכתב האישום צוין, כי: "הנאשם, על אף היותו נהג המעורב בתאונה בה נפגעו בני הזוג, לא עצר את רכבו במקום כדי לעמוד על תוצאות התאונה ולא הזעיק עזרה".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות