חדשותבריאות

חדיש ומחודש: מרפאת כללית באשדוד ד' עוברת התחדשות, הרחבה והנגשה לטובת המבוטחים

בחודש הקרוב תחל לעבור מרפאת כללית אשדוד ד' התחדשות ו"מתיחת פנים" ותעבור שיפוץ כללי, שיכלול טיפול בנראות המרפאה, בנגישות ובהתאמה עם אזורי המתנה מורחבים בשטח המרפאה ובבית מרקחת

מרפאת כללית אשדוד ד' (ברח' זלמן ארן 19) יוצאת לשיפוץ נרחב ומקיף שיחל החודש. השיפוץ המתוכנן יעניק מראה חדשני ועדכני לפנים וחזית המרפאה וצפוי להסתיים בסוף 2023.

מבנה המרפאה המשתרע על פני שטח של 1140 מ"ר יכלול שירותי רפואת משפחה, סיעוד, משרד ובית מרקחת בשתי הקומות מעל פני הקרקע ומרתף שישמש את המרפאה בשעת חירום כמרחב מוגן מוסדי.

לדברי עינת דורביץ, ראש סקטור מינהל ומנהלת תחום הבינוי והתפעול במחוז מרכז כללית: "בשנים האחרונות מחוז מרכז כללית נמצא בתנופת פיתוח והשקעה ענפה בעיר אשדוד הן בשיפור מרפאות ותיקות והן בפתיחת מרפאות חדשות לרווחת מטופלינו תושבי העיר. במסגרת עשייה זו מרפאת אשדוד ד' תעבור שיפוץ כללי על מנת להתאימה לסטנדרטים המקובלים כיום בכללית ויכלול טיפול בנראות המרפאה, בנגישות ובהתאמה עם אזורי המתנה מורחבים בשטח המרפאה ובבית מרקחת".

 

צילום: דוברות כללית

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות