ניוזים חמיםבריאות

אווירת חג במרכז לבריאות האישה כללית באשדוד "המתנה שלנו ליום האישה היא בדיקה להצלת חיים"

לרגל יום האישה הבינלאומי, כללית מחוז מרכז פתחה את מרכזי בריאות האישה בעיצוב חגיגי עם ורד לכל מטופלות ואיפשרה למטופלות לבצע בדיקות לגילוי מוקדם לסרטן צוואר הרחם בשעות הערב המאוחרות.

עשרות נשים נענו ליוזמה וביצעו את הבדיקה "סרטן צוואר הרחם היא מחלה נדירה יחסית אך ניתנת לגילוי מוקדם ואף למניעה, גילוי מוקדם מעלה את סיכויי ההחלמה באופן משמעותי" מציין ד"ר ישראל יולס, רכז רפואת נשים במחוז מרכז כללית. "מדובר בבדיקה פשוטה ולא כואבת לגילוי תאים סרטניים וטרום סרטניים בצוואר הרחם על ידי בדיקת משטח צוואר הרחם( בדיקת פפ)" עוד מוסיף ד"ר יולס כי "לאחרונה שודרגה איכות סקר צוואר הרחם, כאשר כיום נבדקת נוכחות וירוס הפפילומה, כי אם אין וירוס, לא יהיה סרטן צוואר הרחם.  לסיכום, סרטן צוואר הרחם היא מחלה שניתן למנוע על ידי חיסון (וירוס הפפילומה) ובדיקות שגרה".

ד"ר מרב חן, מנהל מנהלת אשדוד, במחוז מרכז כללית: "כארגון בריאות חשוב לנו לשמור על בריאות המטופלים, לכבוד יום מיוחד זה רצינו להגביר נגישות למטופלות בביצוע בדיקה שמצילה חיים, גילוי מוקדם הוא התרופה הטובה ביותר. אבחון המחלה בשלביה המוקדמים מעלה את סיכויי ההחלמה באופן משמעותי. יום האישה שמח ובריא לכל הנשים! הבדיקה כלולה בסל הבריאות ואינה כרוכה בתשלום כמו כן גם חיסון וירוס בגילאים מסוימים. צוות מרכז בריאות האישה כללית אשדוד מברך את הנשים לכבוד יום האישה ומזכיר לכן לשמור על הבריאות ולעשות בדיקות שגרה ומעקבים."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות