בריאות

יוסי לוחם שנפגע במהלך היתקלות עם מחבלים בכניסה לנתיבות הגיע לנתיבות לבית המתנדב של איחוד הצלה לומר תודה ולפגוש את מצילי חייו

חובשי איחוד הצלה ששהו בשמחת תורה (7 לאקוטובר) בנתיבות טיפלו ופינו מספר רב של נפגעים, מאיר ישראל חובש איחוד הצלה ששהה בקרבת מקום: "ביצענו בפצוע פעולות מצילות חיים שכללו הנחת חוסם עורקים ועצירת דימומים ממספר פגיעות ירי"

במסגרת פרוייקט "מציל ניצול" של מטה מתנדבים ותפעול באיחוד הצלה צוות האמבולנס והחובשים שטיפלו בו נפגשו עם יוסי שהודה להם על כל המסירות והטיפול המקצועי ואני כאן בזכות ההגעה המהירה שלכם" .

משה כהן נהג האמבולנס, שטיפל ופינה עשרות נפגעים במהלך השבת והחובשים אריה לרנר, יניב ירושלמי ומאיר ישראל שטיפלו בו סיפרו "שמחנו לשמוע שהוא שוחרר לביתו". במהלך המפגש יוסי אף העניק לחובשים תעודות הוקרה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות