בריאותניוזים חמים ברשת

בסורוקה מתריעים: מבחינים בעלייה משמעותית בחולי קורונה בימים האחרונים מאזור באר שבע והסביבה

שישה מטופלים חולים בקורונה, אושפזו רק אתמול בבית החולים סורוקה. הרופאים מתריעים: מסתמנת עלייה מדאיגה בחולים באזור

בימים האחרונים מסתמנת עלייה בהיקפי תחלואת COVID-19 באזור הדרום.
מחלקת הקורונה החדשה בסורוקה אוכלסה אתמול ומאושפזים בה כעת שישה מטופלים: שניים במצב בינוני והיתר במצב קל, ביניהם גם ילדה בת 5 ואמה.
ד"ר אורי גלנטה, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ פנימי ומנהל מחלקת קורונה בסורוקה, מסביר: "קיימת מגמת עלייה במקרי הידבקות באזורנו והחזרה לשגרת קורונה מצריכה מכולנו לנהוג באחריות ולהקפיד על הנחיות של עטיית מסכות, ריחוק חברתי והיגיינת ידיים.
רוב החולים אמנם סובלים מתסמינים קלים אך חלקם עלולים לפתח דלקת ריאות קשה במהלך המחלה, שבמקרים קשים מצריכה הנשמה וטיפול באמצעים מורכבים, כפי שראינו בגל הקודם. יש לעקוב אחר הופעת התסמינים.
המחלקה שלנו ערוכה לטיפול בחולים, ותיתן מענה בהתאם להיקפים הנדרשים".

ד"ר דן שוורצפוקס סגן מנהל המרכז הרפואי סורוקה ומנהל המיון הפנימי: "בימים האחרונים אנו מזהים עלייה משמעותית במספר המטופלים במלר״ד המאובחנים כחולי covid 19. במלר״ד סורוקה ממשיך לפעול מיון נשימתי אותו פתחנו לראשונה בארץ עם פרוץ המגיפה. זהו אתר ייעודי למטופלים החשודים כחולים בקורונה ובו הם מבודדים משאר המטופלים, עוברים הערכה מלאה ובהמשך החלטה באם לשחררם לבידוד ביתי או לאשפזם".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות