ניוזים חמיםבריאותניוזים חמים ברשת

GOSABA- המיזם החשוב למען האוכלוסייה המבוגרת, מחפש מתנדבים חדשים שיעזרו במפגשי זום להפגת הבדידות וקידום הרמה הטכנולוגית אצל מבוגרים

אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה קוראת לסטודנטים להתנדב למיזם החשוב- כי זה פשוט מציל חיים

מיזם GOSABA מחפש מתנדבים נוספים! המיזם החשוב מחפש סטודנטים שירצו להקדיש שעה שבועית לשיחת זום עם קשיש, לשיעורי טכנולוגיה בסיסית או לשיחות על נושאים הקרובים לליבם. זה פשוט, זה מציל חיים, וזה מהבית!

"גוסבא" היא רשת חברתית המחברת בין צעירים למבוגרים, פלטפורמת גוסבא יוצרת מפגשי זום להפגת הבדידות וקידום הרמה הטכנולוגית אצל מבוגרים בעזרתם של נותני שירות אמפתיים ומקצועיים.

מפגשי הזום של 'גוסבא' מאפשרים לאנשים מבוגרים ליצור קשר חברי עם אנשים צעירים, "גוסבאים", בכל רחבי הארץ. המפגשים הם פרטניים – אחד על אחד/אחת על אחת. מעבר לקשר הבין דורי המקסים שנוצר, שהוא ערך מהותי לטעמם, הם מבקשים באמצעות מפגשים אלו לקדם את היכולת הטכנולוגית אצל מבוגרים. בעזרת ההדרכה והתמיכה דואגים לאפשר את מפגשי הזום בין הצדדים ללא תקלות טכניות ותוך הסרת חסמים ופחדים. בהמשך המפגשים מכירים הגוסבאים למבוגר/ת מגוון רחב של אפשרויות בעולם האינטרנט שעשויות לעניין אותו ואף לעזור לו בהתנהלות השוטפת שלו.

בין האפליקציות (היישומונים) שמלמדים הגוסבאים בשיעורי זום ניתן למצוא את: גוגל, וולט, פייסבוק, זום ועוד.

החזון של 'גוסבא' הוא להיות פלטפורמה חברתית מובילה בתחום איכות החיים של אנשים מבוגרים. להביא להם באמצעותה אושר, קידמה וחיוניות תוך שימוש  בקהילה ייחודית של פעילים. להקל ולעזור לבני משפחותיהם של  המבוגרים  לשפר את חיי יקיריהם.


לפרטים והצטרפות >> http://gosaba.co.il/

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות