ניוזים חמיםחדשותבריאות

תושב ב"ש נעצר לאחר שחנק והכה באגרוף שני רופאים בסורוקה, כשדרש שיחברו את בתו הפעוטה למכשיר הנשמה כדי להציל אותה

המשטרה הגישה היום כתב אישום לצד בקשת מעצר כנגד תושב באר שבע בחשד שתקף והכה צוות רפואי בבית החולים סורוקה, לאחר שתבע כי יחברו את בתו הפעוטה למכונת הנשמה

 

משטרת ישראל- לשכת תביעות נגב הגישה היום כתב אישום לצד בקשת מעצר עד תם ההליכים כנגד נאשם בגין עבירות של תקיפת עובדי חירום ועבירות איומים.

בתאריך 16.3 התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות תקיפת צוות רפואי בידי אב אשר שהה בבית החולים סורוקה לצד בתו הפעוטה שהייתה מאושפזת.

שוטרי תחנת באר שבע הגיעו למקום עצרו את החשוד ונפתחה חקירה ממנה עלה כי החשוד ביקש מצוות המקום מכונת הנשמה, ומשאלו הסבירו לו כי בתו מטופלת במחלקה אחרת תחת רופאים אחרים, תקף את הצוות הרפואי בכך שחנק את הרופאה הבכירה בצווארה והותיר בה סימנים בגופה, כמו כן תקף את מנהל מחלקת טיפול נמרץ לילדים בכך שחבט בו בפניו במכות אגרוף, וכן דחף את האח שניסה להפריד ולסייע.

מעצרו של החשוד, תושב באר שבע כבן 40, הוארך והיום עם תם מלאכת החקירה לשכת תביעות נגב במשטרת ישראל הגישו כנגדו כתב אישום המייחס לו 3 עבירות איומים ושלוש עבירות של תקיפת עובד חירום כמו גם בקשה למעצרו עד תם ההליכים המשפטיים כנגדו.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות