ניוזים חמיםחדשותניוזים חמים ברשת

שדרת הנשמות הטהורות: ניסן לוי, השוטר עם הלב הענק

ניסן לוי, שוטר במשטרת זבולון, בתפקיד שמרחיק את הנוער ממעגל הפשע ומלמד אותו על הסכנות שבעולם הסייבר, תורם מזמנו ומכספו כמעט לכל אוכלוסייה חלשה באהבה גדולה

שדרת הנשמות הטהורות:  בכל יום בשבוע הקרוב נציג בפניכם נשמה טובה אחת שעושה הרבה למען אחרים והופכת את העולם למקום שטוב ונעים יותר לחיות בו.

ניסן לוי, שוטר במשטרת זבולון, בתפקיד שמרחיק את הנוער ממעגל הפשע ומלמד אותו על הסכנות שבעולם הסייבר, תורם מזמנו ומכספו כמעט לכל אוכלוסייה חלשה באהבה גדולה. ניסן תורם לעמותות המטפלות בילדים נזקקים ובנערות בסיכון, לשוהות במקלט לנשים מוכות, לילדים עם בעיות נפשיות, לנערים בפנימיות קשות, לילדים על הספקטרום, לקשישים, למעגל נשים שחולות וחלו בסרטן, לחיילים בודדים, למשפחות וילדים נזקקים ועוד הרבה מאוד פניות שהוא מקבל ומטפל מידי יום….

 

הבית:

ניסן לוי בן 45 יליד חיפה, נשוי למורן לוי ולהם גדל בשכונת שפרינצק, בבית שלימדו אותו לתת ולהעניק לאחר ולחלשים ולא לדאוג רק לעצמו, בית עם אבא שוטר בשכונה שיש בה פשע, סמים ואלימות כשאת הכל רואה ניסן הצעיר כל יום ברחובות ונזהר שלא להיגרר לעולם הזה. אחרי הצבא החליט ללכת בעקבות אביו והתגייס למשטרת ישראל וכך, ניסן סגר מעגל כשהסתובב באזורי ילדותו אלא שהפעם כאיש חוק שתופס סוחרי סמים ופורצים שגדלו איתו בשכונה .

 

הפעילות החברתית:

ניסן פעיל חברתי בעשור האחרון וזאת לאחר שפיקד על היחידה נגד בריונות של תחנת זבולון וראה כמה אלימות ורוע יש בנוער מצד אחד כשמצד שני אין מי שיתמוך ויתפוס את הנערים האלה וינער אותם על מנת שלא יגיעו למקומות שיצטערו עליהם. ניסן החל להרצות בפני בני נוער, ילדים והורים וסיפר על האלימות, הבריונות ומכת הסמים והאלכוהול אליהם הוא נחשף ועם הזמן נכנס גם חזק למכת השיימינג והרשתות חברתיות והכל כדי לשמור על הנערים והנערות. ניסן תורם לעמותות המטפלות בילדים נזקקים ובנערות בסיכון, לשוהות במקלט לנשים מוכות, לילדים עם בעיות נפשיות, לנערים בפנימיות קשות, לילדים על הספקטרום, לקשישים, למעגל נשים שחולות וחלו בסרטן, לחיילים בודדים, למשפחות וילדים נזקקים ועוד הרבה מאוד פניות שהוא מקבל ומטפל מידי יום….

המקרה שנגע ללב:

המקרה שהשפיע על ניסן- הוא של המשפחה שעברה טרגדיה קשה כשבנם התינוק נשרף והיה במצב אנוש. ההורים שעבדו ומעולם לא ביקשו נדבה אך עקב המצב של בנם והשהייה 24/7 ליד מיטתו וכן הצורך לשלם מאות אלפי שקלים לניתוחים בארץ ובעולם כדי להציל את חייו, השאירה אותם ללא פרוטה וללא עבודה והם נאלצו לבקש עזרה במימון המחייה שלהם וכל הקשור לילדם. ניסן גייס את כל חבריו הטובים מהארץ והעולם לעזור למשפחה, ועד היום הוא נמצא עם המשפחה בקשר הדוק.

 

הגענו למצב הזה כי:

ניסן מספר כי היו לו מקרים רבים של משפחות שהיה להם הכל בחיים, בתים, מכוניות פאר עסקים ויום אחד הכל נעלם, כל אדם יכול פתאום יום אחד להגיע להיות נזקק גם לא באשמתו ובגלל זה הוא לא שואל אף אחד מהפונים אליו כלום ומשתדל מיד לעזור במה שהוא יכול. ככה חינכו אותו בבית כשהיה ילד, שאם לילד שלידו אין כריך בבית ספר הוא יחלוק עימו את שלו וכך הוא נוהג גם היום והוא מודה על כל מה שבורא עולם נותן לו ומתחלק עם נזקקים בכל מה שיש לו.

מי שאחראי על הכל: 

ניסן מאמין שכחברה כולנו צריכים לסייע, לעזור ולתת אפילו במעט לאחרים נזקקים, בד"כ מי שנזקק מתבייש לבקש וזה מגיע מאדם אחר, חבר או בן משפחה שרואה את המצב ולא יכול לעזור. ניסן מסיים תמיד את ההרצאות שלו במשפט "ואהבת לרעך כמוך", משפט עם משמעות גדולה בעיניו, לכל אדם ולא משנה מי הוא… כי אם כל אחד יסיים בחלק קטן מהמשפט, החברה תהיה יפה יותר ונעימה יותר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות