ניוזים חמיםבריאותאילת

מתנדבים חדשים מצטרפים למשפחת זק"א באילת

התקיים טקס סיום קורס זק"א באילת, במסגרתו הוכשרו מתנדבים חדשים שהצטרפו לשורות הארגון. המתנדבים עברו הכשרה מקיפה במהלכה רכשו את הידע ההלכתי והמיומנויות הנדרשות להתמודדות עם אירועי אסון וחירום

בטקס נכחו ראש העיר אילת מר אלי לנקרי, יו"ר המועצה הדתית ר' חיים עמר, מנכ"ל זק"א דובי וייסנשטרן, סמנכ"ל המבצעים חיים וינגרטן, מפקד זק"א דרום הרב אשר לוי, מפקד זק"א אילת הרב שמעון אייזנבך, ראש לשכת שיטור קהילתי במשטרת מרחב אילת רפ"ק ספי דהאן, ראש אגף מתנדבים שימי משי, מנהל מחלקת הדרכה ג'קי ורטהיימר ומתנדבי זק"א אילת, ותיקים וחדשים.

דובי וייסנשטרן מנכ"ל זק"א אמר "אנו מברכים את המתנדבים החדשים על הצטרפותם למשפחת זק"א, אנו נמצאים בתקופה מאתגרת ולכן אנו מכשירים מתנדבים נוספים שיצטרפו לפעילות הקודש של ארגון זק"א, זו הזדמנות לברך את ראש העיר מר אלי לנקרי על כניסתו לתפקיד ונאחל לו בהצלחה ושיתוף פעולה למען תושבי העיר"
הרב שמעון אייזנבך מפקד זק"אמרחב אילת ציין: "סניף זק"א באילת נרגש לקבל לשורותיו מתנדבים חדשים, אשר יהוו חלק בלתי נפרד ממשפחת זק"א. המתנדבים עברו הכשרה יסודית ומקצועית, ואנו גאים ומודים להם על נכונותם להתנדב ולהקדיש מזמנם וממרצם למען כבוד המת."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות