ניוזים חמיםבריאותקרית גת

משהו טוב קורה בקריית מלאכי: מרפאת 'אביבים' של הכללית נפתחה בטקס חגיגי

המרפאה נחנכה בטקס חגיגי במעמד מנכ"ל כללית מר אלי כהן, מנהלת מחוז מרכז הגב' פטריסיה צימרמן, חברי הנהלת כללית, צוותי המרפאה ומכובדים נוספים

מרפאת 'אביבים' של הכללית בקריית מלאכי נפתחה בטקס חגיגי במעמד מנכ"ל כללית מר אלי כהן, מנהלת מחוז מרכז בכללית הגב' פטריסיה צימרמן, חברי הנהלת הכללית, צוותי המרפאה ומכובדים נוספים.
מדובר במרפאת קריית מלאכי א' הוותיקה, שעברה למשכן חדש ומטופח יחד עם צוותה המצוין וקיבלה את השם החדש- 'אביבים'.
המרפאה המשודרגת, הממוקמת ברחוב בן גוריון 1, נפתחה הודות לתרומתם האדיבה של משפחת דוורמן לכבודם של וונדה ואלווין דוורמן.

במרפאה ניתנים שירותי רפואת משפחה, אחיות, עו"סית ושירותי משרד כמו כן, במקום ישנו בית מרקחת נגיש ורחב ידיים וחדר גדול בו יתקיימו סדנאות בנושאי בריאות ושמירה על אורח חיים בריא.

'כללית' היא הקופה הגדולה ביותר בקריית מלאכי והמרפאה החדשה מצטרפת למעטפת שירותי בריאות מתקדמים ואיכותיים הניתנים למבוטחי הקופה.

לפני כחודש נפתחה בשכונת 'כרמי הנדיב' מרפאה נוספת לרווחת המטופלים ובימים אלה עוברת גם מרפאת קריית מלאכי ב' שיפוץ ושדרוג.
בנוסף, בעיר קריית מלאכי ישנן מספר מרפאות של רפואה ראשונית, מרפאות עצמאיות לילדים, מרפאה יועצת במקצועות: אא"ג, אורולוגיה, אורתופדיה, נשים, כירורגיה, נוירולוגיה, עור, עיניים וקרדיולוגיה, מכון התפתחות הילד, מכון פיזיותרפיה רחב ידיים, טיפת חלב ועוד.

פטריסיה צימרמן, מנהלת מחוז מרכז של כללית ברכה את הצוותים ואמרה כי, "פתיחה של מרפאה במבנה חדש ומרווח היא אירוע משמח ומרגש לצוות וכמובן למטופלים. מרפאה זו מצטרפת למעטפת של שירותי בריאות שאנו מעניקים לקהילה בקריית מלאכי. איכות הרפואה והשירות המקצועי הם הגורם בעיקרי שהופך את כללית לקופה המובילה בעיר ובסביבתה. נמשיך להעניק למטופלים שלנו את השירות המצוין והאיכותי גם בעתיד".

ד"ר מירב חן מנהל המנהלת הוסיף כי, "אנו משקיעים משאבים רבים לשיפור השירות למטופלים שלנו. אני מזמין את התושבים להגיע ולקבל שירות איכותי ומקצועי".

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות