ניוזים חמיםבריאות

אשדוד: חייו של ילד בן 5 שנחנק ניצלו בזכות תגובה מהירה של חובש איחוד הצלה

החובש: "ביצעתי בילד פעולות היימליך מהירות והוא פלט חתיכת נקניקיה והוא שב לנשום, נתתי לו חמצן, לאחר מספר דקות הוא התאושש והסדיר את נשימתו"

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף אשדוד הוזעקו לדירת מגורים ברובע ג' באשדוד בעקבות דיווח שהגיע למוקד איחוד הצלה על ילד שנחנק.

אברהם פורגס חובש רכוב על אופנולנס של איחוד הצלה שהגיע במהירות למקום מסר: "הייתי בסמיכות לרחוב בו התקבלה הקריאה, הגעתי למקום תוך פחות מדקה והבחנתי בילד בן 5 כשפניו כחולות והוא לא נושם ועדיין בהכרה עם חסימה מלאה בקנה הנשימה בעקבות גוף זר".

פורגס ממשיך לתאר: "ביצעתי בילד פעולות היימליך מהירות והוא פלט חתיכת נקניקיה והוא שב לנשום, נתתי לו חמצן, לאחר מספר דקות הוא התאושש והסדיר את נשימתו, זה היה רגע מלחיץ שהוא לא נשם והפעולה המהירה הזו הצילה את חייו, הוא פונה בניידת טיפול נמרץ בהכרה מלאה להמשך בדיקות בביה"ח".

בצילום: חובש איחוד הצלה אברהם פורגס.. קרדיט דוברות איחוד הצלה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות