ניוזים חמיםחדשותבריאות

לאחר מרדף, נעצר תושב אשדוד בן 26 שנכנס אמש למוסד רפואי ברחוב אורט בעיר ודקר איש צוות רפואי

תושב אשדוד בן 26 נכנס עם סכין למוסד רפואי ברחוב אורט, ותוך שהוא שיכור, דקר איש צוות רפואי ונמלט. לאחר מרדף, השוטרים תפסו ועצרו אותו

 

כוחות משטרה הוזעקו אמש למוסד רפואי ברחוב אורט, בעקבות דיווח על אירוע אלימות, שבמהלכו נכנס למקום חשוד ובאמצעות סכין דקר, על פי החשד את אחד מאנשי הצוות בן 37 ונמלט.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לאיש הצוות שנדקר ופינו אותו לבית החולים אסותא בעיר כשמצבו מוגדר קל.

כוחות משטרה ובהם חוקרי מז"פ החלו בחקירת הנסיבות תוך כדי גביית עדויות ואיסוף ממצאים נוספים בזירה. במקביל נערכו סריקות נרחבות ותוך זמן קצר הצליחו השוטרים לאתר את פרטי זהותו ולאחר מרדף לעצור אותו. הסכין, שעל פי החשד שימשה אותו בדקירה אותרה בנתיב בריחתו.

החשוד, תושב אשדוד בן 26 שנעצר הובא לחקירה בתחנת המשטרה. מפרטי החקירה עולה שהחשוד הגיע ככל הנראה למוסד כשהוא בגילופין וכשבאמתחתו סכין, שם החל עפ"י החשד לגדף ולתקוף את אחד מאנשי הצוות שניסה להתעמת עמו, עד שהחשוד שלף את הסכין, דקר ופצע אותו באורח קל.

החשוד הובא הבוקר בפני בית משפט השלום, שהאריך את מעצרו עד ליום ראשון הקרוב (3.7.22).

 

בתמונה: הסכין שנתפסה. צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות