ניוזים חמיםבריאותקרית גת

השקת אופנולנס כבד, דפיברילטורים ומזרקי אפיפן למתנדבי איחוד הצלה בקרית גת

התקיים ערב גיבוש למתנדבי איחוד הצלה מסניף קרית גת שנערך במתחם החפ"ק של איחוד הצלה בשדה יואב (מתחם דרים איילנד)

במהלך הערב הושק אופנולנס כבד שמצוייד במיטב הציוד הרפואי להצלת חיים, האופנולנס הכבד יודע לתת מענה מהיר בעיר, בכבישים הבינעירוניים ובכל ישובי הסביבה ויופעל ע"י המתנדב היקר דולב מרציאנו.

עוד במהלך הערב הוענקו תיקי ציוד רפואי למתנדבים חדשים שסיימו את פרק חניכת השטח והוסמכו לפעול עצמאית ומזרקי 'אפיפן' המיועדים לשימוש בזמן תגובה אלרגית קשה (אנפילקסיס) שיכולים לעשות את ההבדל בין חיים ומוות, בעת מקרה של אלרגיה הזרקה מהירה של 'אפיפן' מצילה חיים.

כיבדו בנוכחותם סמת"ח משטרת קרית גת רפ"ק אבי השאש, מנהל מתחם הדרים איילנד שמארח את החפ"ק מאז תחילת המלחמה מר יהודה יפרח, סמנכ"ל מתנדבים ותפעול לייזר היימן, מנהל אגף מתנדבים באיחוד הצלה צביקה רובין.

שלומי בדיחי ראש סניף איחוד הצלה בקרית גת: "אני רוצה להודות לבעל מתחם דוריה שמארח את החפ"ק הארגוני שלנו כאן בשטחו, את המתנדבים היקרים שפועלים סביב השעון להצלת חיים בעיר ובישובי העוטף מאז תחילת המלחמה, אני מברך את דולב על קבלת האופנולנס שיהווה חיזוק משמעותי בגזרתנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות