ניוזים חמיםבריאות

"לכבוד העוסקים ברפואה ודואגים לבריאותנו": צוות מרפאת 'כללית כרמי יוסף' הוזמן להדליק משואה על הטיפול והשירות בקהילה

דנה אביטבול, מנהלת אדמניסטרטיבית מרפאת כללית כרמי יוסף: "הכבוד כולו שלנו! אנחנו גאים ושמחים להיות חלק גדול מהקהילה המחבקת"

צוות מרפאת 'כללית כרמי יוסף' הוזמן להדליק משואה על הטיפול והשירות בקהילה. לרגל יום העצמאות ה 74 למדינת ישראל בני מצווה מכרמי יוסף ביקשו מצוות שירותי בריאות כללית כרמי יוסף להדליק את משואת הבריאות והרפואה "לכבוד העוסקים ברפואה ודואגים לבריאותנו". הטקס התקיים בערב יום העצמאות (יום חמישי) ברחבת המרכזית בכרמי יוסף בנוכחות תושבי הישוב, ההחלטה התקבלה על ידי חברי הוועד של היישוב כאות הערכה והוקרה על פועלם ללא לאות, ברגישות, מסירות ואכפתיות גם בתקופות מאתגרות.

דנה אביטבול, מנהלת אדמניסטרטיבית מרפאת כללית כרמי יוסף "התקשרו אלי מהוועד של כרמי יוסף ועדכנו שהוזמנו להדליק משואה, נאמר לי כי כל מטופלי הכללית מאוד מרוצים מהשירותים במרפאה, ולאורך כל תקופת הקורונה היינו בשבילם, בחריצות, מקצועיות, והמון אכפתיות ואמפטיה ואנחנו ראויים להערכה. הכבוד כולו הוא שלנו! אנחנו גאים ושמחים להיות חלק גדול מהקהילה המחבקת".

ארז לוי מנהל מחוז מרכז כללית: "הבחירה בצוות המרפאה היא מחווה מרגשת ומחממת את הלב. היוזמה המקומית מעוררת השראה ומחזקת את הקשר שבין האדם לקהילה. אין ספק שזכיתם בצוות מוביל, מחויב ומקצועי ומנגד צוות המרפאה זכה בקהילה חמה ומפרגנת."

בתמונה צוות המרפאה מדליק את משואת הבריאות והרפואה (מימין לשמאל): דר' שטטר אורנה רופאת משפחה, דר ג'וליאן אלברדו רופא משפחה, ענת סרויה מנהלת סיעוד, דנה אביטבול מנהלת אדמ'
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות